1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This district contains many …

"This district contains many palaces."

Fordítás:Ez a körzet sok palotát tartalmaz.

February 23, 2014

26 hozzászólás


Sanyiapa

Létezik ilyen mondat???????? Nem úgy mondják, hogy : ebben a kerületben sok palota van. ??????

February 23, 2014

Zsolt82

de úgy mondják

March 24, 2014

SmuelSoma

Gyökér egy mondat és nem ez az egyetlen.

November 13, 2017

Gaurusz.hu

Pedig jó lesz, ha hozzászoksz, mert még sok ilyennel találkozol! Ez ne szegje kedved.

November 13, 2017

andraaska

Nem létezik, de nem baj!

February 25, 2014

Sjanko

Kontinentális fehér ember ilyet nem mond :-)

March 24, 2014

Gaurusz.hu

I like it! Főleg magyar ember nem, aki bírja a világ 4. legnehezebb, egyedülálló logikájú nyelvét.

September 17, 2014

Sjanko

Na, jó, de lássuk be, nem is arról van szó, nem azon van a hangsúly, hogy magyarul hogyan mondják-mondjuk, hanem, hogy az eredeti nyelvben (most az angolban) mit jelent, abban hogyan fogalmazzák meg a "dolgot"...

September 17, 2014

IstvanMorv

Azt nem vitatom, hogy az angolok így mondják. De ha magyarra lefordítjuk, akkor meg úgy értelmes, hogy Ebben a körzetben sok palota/kastély van. Sokszor hallom, hogy nem mindig a szó szerinti fordítás a jó, hanem az angol mondat jelentésének megfelelő magyar jelentés a jó fordítás.

March 15, 2019

ezekiel182

hát ezt a thist simán hisnek értettem.. legalábbis a teknősben

March 15, 2014

Gaurusz.hu

Ajánlom, hallgasd lassításban, úgy szinte tökéletesen érthető. Míg nem alkalmaztam, nekem is nagy gondot okozott.

September 17, 2014

Zolika762365

Contains. Ezt kiemelt színnel kellene írni, felhívni a figyelmet. Többen a "Körzetben sok palota van" . Sokan írták ezt. A mondatnak ua. az értelme, és ez nem "magyartalan" Dou a contains szószerinti fordítását értékeli.

April 26, 2019

zsalica

Semmit nem értettem a felolvasott szövegből,

April 11, 2014

easy_123

Szerintem a district terület is simán lehet nem értem miért nem fogadja el

April 29, 2014

Gaurusz.hu

Kerület, körzet a jelentése, célzottan ismertetik.

September 17, 2014

YDawe

A 'many-t' nem csak tagadásban, meg kérdésekben használják? Pl.: 'There aren't many cars.' (=Itt nincs sok autó) Vagy 'Are there many cars?' (=Sok autó van itt?) Avagy ritkán így is használják?

July 31, 2014

Tengelic

A kastély nem jó szó?

August 6, 2014

Gaurusz.hu

El szokták fogadni, legalább is ezt tapasztaltam.

September 17, 2014

TthKlmn

Mi a különbség a kastély és a palota között?

January 8, 2018

Gaurusz.hu

Nézd meg a szótárban (DictZone v. Glosbe)!Tanulás közben egyébként is célszerű ezeket a Google fordítóval együtt nyitva tartani, nagy mértékben könnyíti a tanulást. Könyvjelzőt rendelsz (csillag) hozzá és később nem kell keresgélni. És nézegesd a fogalmakat a böngészőben, mert nem árt, ha tisztában vagy 1-1 fogalommal.

January 8, 2018

bartalpal

"Ez a körzet sok palotát rejt" nem magyarosabb?

June 16, 2018

horvath954

Hát gratulálok

August 15, 2018

simi586

Ebben a körzetben sok palota van. Elfogadta.

October 29, 2018

miklos44

Ez nagyon magyartalan. szerintem szabadabban és magyarosabban kell fordítani. PL.: Ennek a kerületnek sok palotája van. VAGY: Ebben a kerületben sok palota van.

November 17, 2018

AttilaM.

A kerületben sok palota van?

November 29, 2018

Anita325952

A kastelyt nem palace-nak forditjuk?

January 30, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.