A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Friday is a day of the week."

Fordítás:A péntek a hét egy napja.

4 éve

9 hozzászólás


Sunshine629

Én meg azt írtam, hogy "Péntek a hét egy napja". Ez miért nem jó??

4 éve

Forzsu

Ezt írtam én is, 1 szívecském bánta :(

4 éve

kolozsia

már elfogadja; ezért kell bejelenteni

4 éve

MezeiAnna

Ha szóról szóra azt írom ami az egyik helyes fordítás, miért nem fogadja el, már máskor se mindig fogadta el a jó választ. Figyeli ezt valaki?

4 éve

MezeiAnna

Ha szóról szóra azt írom ami az egyik helyes fordítás, miért nem fogadja el, már máskor se mindig fogadta el a jó választ. Figyeli ezt valaki?

4 éve

szultanpepa

péntek egy nap a hétből - ez se tetszett neki

4 éve

kolozsia

mert itt birtokos szerkezet van, így a mondat jelentése nem egészen az amit írtál, bár az értelme nem különbözik

4 éve

cides1

Péntek egy nap a héten.

4 éve

DodgeChallenger

jó kis életszerű mondat! rengeteget fogom használni innentől kezdve...

3 éve