1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızın ahşap bir ördeği var."

"Kızın ahşap bir ördeği var."

Çeviri:The girl has a wooden duck.

February 23, 2014

13 Yorum


senemie

she de kabul edilmeli.

April 2, 2014

e.fiski

she has a wooden duck neden olmuyor çözemiyorum... hep hata yapıyorum, yardımcı olursanız sevinirim.

February 23, 2014

omercito
Mod

Çünkü "Onun ahşap bir ördeği var." denmiyor. "Kızın ahşap bir ördeği var" deniyor.

Ayrıca buradan, "kız"ın herhangi bir kız olmadığını rahatlıkla anlayabiliyoruz. Yani, bildiğimiz veya gördüğümüz bir kızdan bahsediliyor cümlede. Dolayısıyla "the" belirteci ile birlikte kullanıyoruz. Aksi takdirde "the girl" yerine "a girl" denirdi.

April 2, 2014

zehrakarahalil

The girl's has a wooden duck dedim, ('s) sahiplik yani cümleye göre kızın anlamına da gelmiyor muydu?

February 17, 2015

BoUnDLeSS_724

Cümleye sahiplik anlamı kazandıran kelime "has". ('s) takısı şöyle bir durumda kullanılabilir: "The girl's wooden duck" (Kızın ahşap ördeği)

April 3, 2015

babek3

Has got la has ne farkligi var?

July 11, 2015

eyda580402

Has yerine have yazdim kabul etmedi aradaki fark nedir acaba

October 31, 2015

Msty5

I ,You,We,They için have - he , she , it için has

November 7, 2015

sunay250501

.

January 29, 2017

DrDrDrDr1

Her testte sacma sapan kabul gormeyen kelime secimleri var.she neden kabul edilmiyor

March 25, 2017

Can802812

Has yerine got yazdım. Kabul etmedi.

September 18, 2017

eylulwheeler

"Girl" kelimesinin "görl" şeklinde okunması gerekmez mi? Ben mi yanlış biliyorum uygulama mı "ciörl" diyerek doğrusunu mu okıyor?

January 9, 2018

NygelSama

Amerikan ingilizcesi ve ingiliz ingilizcesine telaffuzlar değişebiliyor. Tabii işin içinde aksan da var. İngilizceyi iyi bilen bir türk de direkt ''görl'' olarak söylemez.

July 15, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.