1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızın ahşap bir ördeği var."

"Kızın ahşap bir ördeği var."

Çeviri:The girl has a wooden duck.

February 23, 2014

19 Yorum


DrDrDrDr1

Her testte sacma sapan kabul gormeyen kelime secimleri var.she neden kabul edilmiyor


eylulwheeler

"Girl" kelimesinin "görl" şeklinde okunması gerekmez mi? Ben mi yanlış biliyorum uygulama mı "ciörl" diyerek doğrusunu mu okıyor?


NygelSama

Amerikan ingilizcesi ve ingiliz ingilizcesine telaffuzlar değişebiliyor. Tabii işin içinde aksan da var. İngilizceyi iyi bilen bir türk de direkt ''görl'' olarak söylemez.


e.fiski

she has a wooden duck neden olmuyor çözemiyorum... hep hata yapıyorum, yardımcı olursanız sevinirim.


omercito

Çünkü "Onun ahşap bir ördeği var." denmiyor. "Kızın ahşap bir ördeği var" deniyor.

Ayrıca buradan, "kız"ın herhangi bir kız olmadığını rahatlıkla anlayabiliyoruz. Yani, bildiğimiz veya gördüğümüz bir kızdan bahsediliyor cümlede. Dolayısıyla "the" belirteci ile birlikte kullanıyoruz. Aksi takdirde "the girl" yerine "a girl" denirdi.


SerpilYilm5

Kız nedir?the girl yazilacak.


zehrakarahalil

The girl's has a wooden duck dedim, ('s) sahiplik yani cümleye göre kızın anlamına da gelmiyor muydu?


BoUnDLeSS_724

Cümleye sahiplik anlamı kazandıran kelime "has". ('s) takısı şöyle bir durumda kullanılabilir: "The girl's wooden duck" (Kızın ahşap ördeği)


SerpilYilm5

Burada isim tamlamasi yok.'s koyamayiz.


babek3

Has got la has ne farkligi var?


eyda580402

Has yerine have yazdim kabul etmedi aradaki fark nedir acaba


Msty5

I ,You,We,They için have - he , she , it için has


Can802812

Has yerine got yazdım. Kabul etmedi.


WindowsuEt

girl'den sonra neden ''is'' kullanmıyoruz. fiil cümlesi değil sonuçta.


rstem306594

Sistemin verdiği cevabıda kabul etmiyor ne saçmalık


tingeldi

"The girl has a duck wich is made of wood". Bu cumle olmazmi


BBAydin

Ağaçtan yapılmış bir ördek denmedigi için program cümleni kabul etmez.


ahmetemin16

Bu zekayla harcanıyosun buralarda

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.