"Kızın ahşap bir ördeği var."

Çeviri:The girl has a wooden duck.

4 yıl önce

11 Yorum


senemie

she de kabul edilmeli.

4 yıl önce

e.fiski

she has a wooden duck neden olmuyor çözemiyorum... hep hata yapıyorum, yardımcı olursanız sevinirim.

4 yıl önce

omercito
omercito

Çünkü "Onun ahşap bir ördeği var." denmiyor. "Kızın ahşap bir ördeği var" deniyor.

Ayrıca buradan, "kız"ın herhangi bir kız olmadığını rahatlıkla anlayabiliyoruz. Yani, bildiğimiz veya gördüğümüz bir kızdan bahsediliyor cümlede. Dolayısıyla "the" belirteci ile birlikte kullanıyoruz. Aksi takdirde "the girl" yerine "a girl" denirdi.

4 yıl önce

babek3

Has got la has ne farkligi var?

3 yıl önce

eyda580402

Has yerine have yazdim kabul etmedi aradaki fark nedir acaba

2 yıl önce

Msty5

I ,You,We,They için have - he , she , it için has

2 yıl önce

sunay250501

.

1 yıl önce

DrDrDrDr1

Her testte sacma sapan kabul gormeyen kelime secimleri var.she neden kabul edilmiyor

1 yıl önce

Can802812

Has yerine got yazdım. Kabul etmedi.

1 yıl önce

eylulwheeler

"Girl" kelimesinin "görl" şeklinde okunması gerekmez mi? Ben mi yanlış biliyorum uygulama mı "ciörl" diyerek doğrusunu mu okıyor?

9 ay önce

NygelSama

Amerikan ingilizcesi ve ingiliz ingilizcesine telaffuzlar değişebiliyor. Tabii işin içinde aksan da var. İngilizceyi iyi bilen bir türk de direkt ''görl'' olarak söylemez.

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.