Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kaplumbağalar peynir yer."

Çeviri:Turtles eat cheese.

0
4 yıl önce

63 Yorum


zezelye

Bu nasil is.. the koydugumda yanlis diyor baska bi bolumde ayni cumleye the koymuyorum, yine yanlis diyor.

15
Cevap ver4 yıl önce

NurcanOkan0

ben koyuyorum oluyo

1
Cevap ver1 yıl önce

filiz230608

O başka birşeydir

0
Cevap ver9 ay önce

erates

Neden eats değil eat

7
Cevap ver3 yıl önce

bmcelebi

the turtles (kablumbağalar) çoğul olduğu için

6
Cevap ver2 yıl önce

ballianilcan

a cheese neden olmasın?

5
Cevap ver14 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

peynir sayılamadğından (uncountable)

24
Cevap ver4 yıl önce

mfn53

ya selcen hanım şu sayılamadıgından ifadesine bir açıklık getirseniz..Önceki sorulardada "KAPLUMBAĞALAR SÜT İÇER" ifadesinde "THE"yazısını koyuyor ama süt te sayılamıyor neden koydu peki anlamıs değilim. :D

7
Cevap ver2 yıl önce

Irem673295

ama "a cheese" dediğimiz zaman "bir peynir demiş oluyoruz.

0
Cevap ver1 yıl önce

mervebigis

bende iki türlü denedim ikisindede yanlış dedi the olunca da olmayinca da

3
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ŞIKLI sorularda soruda da yazdığı gibi BÜTÜN doğru seçenekleri işaretlemelsin

2
Cevap ver3 yıl önce

uleEyvaz

Neden "turtles eat the cheese" yanlış anlamadım

2
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

O "Kaplumbağalar peyniri yer." olurdu

9
Cevap ver4 yıl önce

baroska0

The eki onu ona eki mi katiyor? Mesela i eat the rice= ben pirinci yerim mi oluyor

2
Cevap ver3 yıl önce

geylani_82

Yes ☺

0
Cevap ver2 yıl önce

YamurDilaU

Rice pilav demek

0
Cevap ver1 yıl önce

mertdeniz57

the turtles eat cheese yazman lazım da ondan

0
Cevap ver1 yıl önce

fusebob

geç farkettim. ikisini birlikte işaretliyormuşuz :)

1
Cevap ver3 yıl önce

Besu.O

the turtles dememiz gerekmiyormu genel ifade bu

1
Cevap ver3 yıl önce

eto121

the ?

1
Cevap ver3 yıl önce

Cihan322

Turtle , turta demek degilmi ya ¿

1
Cevap ver3 yıl önce

beyza591898

Tabiki hayir kaplumbaga demek

1
Cevap ver2 yıl önce

Melismege

Kaplumbagalar peynir mi yiyo

1
Cevap ver3 yıl önce

bmcelebi

cümlede mantıksızlık olabilir önemli olan gramer

3
Cevap ver2 yıl önce

YamurDilaU

Elbette hayır

0
Cevap ver1 yıl önce

HEDA295267

Hep çoğul "s" harfini unutuyorum :D

1
Cevap ver2 yıl önce

bmcelebi

(the elephants eat apples) diyor (the turtle eat cheese) bir önceki soruda filler elma yer derken çoğul(elmalar) kullanırız diyor. burada neden tekil kullanılıyor. çoğul yazdım kabul etmedi. peynire özgü bir durum mu bu?

1
Cevap ver12 yıl önce

Smeyra582244

Ben de tam olarak buna takıldım. Ancak bir cevap da yok:(

0
Cevap ver1 ay önce

ET2Qaq

İngilizcede elma sayılabilir ama peynir sayılamaz

0
Cevap ver11 ay önce

Goncagl518026

Oha peynirle zeytin yeseydi zrytinin cekirdeginide tukurseydi

1
Cevap ver2 yıl önce