1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kaplumbağalar peynir yer."

"Kaplumbağalar peynir yer."

Çeviri:Turtles eat cheese.

February 23, 2014

77 Yorum


zezelye

Bu nasil is.. the koydugumda yanlis diyor baska bi bolumde ayni cumleye the koymuyorum, yine yanlis diyor.


UwwweOyate

İngilizce'de her yer The koyulmaz ki


ZalimHayat

Farklı olan kelimelerin yeri yanlistir belki hic denedin mi ki olmadi diyorsun


123bugsbunny

ben the turtles yaptım kabul etti


bmcelebi

(the elephants eat apples) diyor (the turtle eat cheese) bir önceki soruda filler elma yer derken çoğul(elmalar) kullanırız diyor. burada neden tekil kullanılıyor. çoğul yazdım kabul etmedi. peynire özgü bir durum mu bu?


ET2Qaq

İngilizcede elma sayılabilir ama peynir sayılamaz


Smeyra582244

Ben de tam olarak buna takıldım. Ancak bir cevap da yok:(


sevil334019

Bende takıldım onda


fredy53

İngilizce de nesneler sayılabilir ise örneğin elma(Apple) yalnız bırakılmaz a, the veya çoğul olarak kullanılır. Burada cheese(peynir) sayılamayandır ve tekil olarak ve yalnız kullanılır bu cümlede.


erates

Neden eats değil eat


bmcelebi

the turtles (kablumbağalar) çoğul olduğu için


_.-.QUEEN.-._

Geniş zamanda sadece "he she it" in fiiline -s eklenir.


emelekf

he she it öznelerine "s" takısı gelirken we you they I öznelerine gelmez.


ballianilcan

a cheese neden olmasın?


Selcen_Ozturk

peynir sayılamadğından (uncountable)


mfn53

ya selcen hanım şu sayılamadıgından ifadesine bir açıklık getirseniz..Önceki sorulardada "KAPLUMBAĞALAR SÜT İÇER" ifadesinde "THE"yazısını koyuyor ama süt te sayılamıyor neden koydu peki anlamıs değilim. :D


Mehmetreat615411

Başına neden the konulmadı


Melismege

Kaplumbagalar peynir mi yiyo


bmcelebi

cümlede mantıksızlık olabilir önemli olan gramer


Ebrar369827

Çok açık sözlüsün seni sevdim dkdbdldbdkndldndkdbd


mervebigis

bende iki türlü denedim ikisindede yanlış dedi the olunca da olmayinca da


fusebob

geç farkettim. ikisini birlikte işaretliyormuşuz :)


Besu.O

the turtles dememiz gerekmiyormu genel ifade bu


Cihan322

Turtle , turta demek degilmi ya ¿


beyza591898

Tabiki hayir kaplumbaga demek


HEDA295267

Hep çoğul "s" harfini unutuyorum :D


Goncagl518026

Oha peynirle zeytin yeseydi zrytinin cekirdeginide tukurseydi


kaandinckurt

Kaplumbağalar nasıl peynir yer ya


NemesisNms

Hep aynı örnek ya


melih64386

Kimsede cikip demiyoki kaplumbagalar niye peyniir yesin bcbdncbd


Eceeyinc

The koymadan olmuyormu


sultanhatice

çeviride eats diye görünüyordu . ben de öyle yazdım ama YANLIŞ kabul etti . Hayatımda bu kadar gıcık bir site görmedim . (bu konuda daha gıcık bir site yok bence )


sinanmer

Bu kadar basit soruları da bulun artık


pozitif_gi

uff yanlis yaptim


Asuman512282

Cevap:Turtles eat cheese


Nemat512269

Neden the turtles oluyo? Bilen bi arkadaş bana yardım ede bilir mi?


Nemat512269

Daha doğrusu olmuyo


mehmet448540

'Yer' karşılığına eat diyor eats olmasi gerekmezmi?


erdal1667

çünkü “turtles” yani kaplumbağalar denildiği için eat oluyor. eğer “turtle” yani kaplumbağa denilseydi o zaman eats kullanılırdı.

tekil: eats çoğul: eat


Talip102419

İngilizce öğrenmek eğlenceli☺️


Ayeelik773495

Neden the gelmedi??


SevgiMEK

Neden the turtles eat cheeses degil s takisi diger cumlelerde geliyor


Modernmacoxd34

Eat(s) olması lazım


Murat418078

turtles eats olması gerekmiyor mu


yokedici10

Cogul hayvanlarda eat kullanılır


AyenurAkma8

The ne zaman gelir


ArzuAydin3

Kaplumbaglar peynir yer biraz sacma degil mi ama basina kaplumbaga oldugu icin turtles olacak fiiller ortaya geldigi icin yemek ortada peynir yani chees sona


Ahmetzcan74357

The turtles eat cheese olmaz mı? Bilen biri açıklayabilir mi?


EmreMertAltay

peki ya burada belirli kaplumbagalar degilmi neden the yok


mehmetceng121654

Kaplumbağalar cümlede ''o'' yerine kullanılıyor. Niye eats değil de eat


SunayKeser

Bunlar kesin Ninja kaplumbağalar


SinanAydnA1

Neden the kullanmadı başına anlayamadım:/?


bade123456ABD

Kesinlikle peynir yerler zaten¿


Nazlicikk

hata var hayvanlarin basina the konulmuyormu yanlismi biliyorum


ozgersozz

aynısını yazmışım gerizekalı harf hatasını niye kabul etmiyorsun!


kagitatoly

Kaplumbağalar peynir yiyormuymuş?


UmutElce

Kaplunbağalar için (the turtles ) yazdım kabul etmedi


GlsenaYavu

Ya off the koymazsak yanlış the koyarsak ta yanlış oluyo baksanıza ya


Fidan42929

Neden the turtles değil?


_.-YesPanda-._

Vay be ingilizlerin kaplumbağaları peynir yiyo bizim tospağlar anca ters düşsün


mrevva

Bende abuk subuk bişey yazmami bekliyo the the turtles koymamı istiyor!


Rojin201295

Bir dedikleri bir dediklerini tutmuyor (yanlış dediler ve canım bitti


AliosmanAy58

S ekini çok önemsiyo


BoraMaraz

Hay ben böyle soruyu


SudeGl731218

Ne zaman the koyuyoruz ne zaman koymuyoruz hiç bir şey anlamadım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.