"Kaplumbağalar peynir yer."

Çeviri:Turtles eat cheese.

February 23, 2014

54 Yorum


zezelye

Bu nasil is.. the koydugumda yanlis diyor baska bi bolumde ayni cumleye the koymuyorum, yine yanlis diyor.

August 8, 2014

NurcanOkan0

ben koyuyorum oluyo


filiz230608

O başka birşeydir


erates

Neden eats değil eat


bmcelebi

the turtles (kablumbağalar) çoğul olduğu için


bmcelebi

(the elephants eat apples) diyor (the turtle eat cheese) bir önceki soruda filler elma yer derken çoğul(elmalar) kullanırız diyor. burada neden tekil kullanılıyor. çoğul yazdım kabul etmedi. peynire özgü bir durum mu bu?


ET2Qaq

İngilizcede elma sayılabilir ama peynir sayılamaz


Smeyra582244

Ben de tam olarak buna takıldım. Ancak bir cevap da yok:(


ballianilcan

a cheese neden olmasın?


Selcen_Ozturk

peynir sayılamadğından (uncountable)


mfn53

ya selcen hanım şu sayılamadıgından ifadesine bir açıklık getirseniz..Önceki sorulardada "KAPLUMBAĞALAR SÜT İÇER" ifadesinde "THE"yazısını koyuyor ama süt te sayılamıyor neden koydu peki anlamıs değilim. :D


mustafa746088

Orada the milk demiyor ki neden böyle bir şey sordun?


Mehmetreat615411

Başına neden the konulmadı


Irem673295

ama "a cheese" dediğimiz zaman "bir peynir demiş oluyoruz.


mervebigis

bende iki türlü denedim ikisindede yanlış dedi the olunca da olmayinca da


Selcen_Ozturk

ŞIKLI sorularda soruda da yazdığı gibi BÜTÜN doğru seçenekleri işaretlemelsin


uleEyvaz

Neden "turtles eat the cheese" yanlış anlamadım


Selcen_Ozturk

O "Kaplumbağalar peyniri yer." olurdu


baroska0

The eki onu ona eki mi katiyor? Mesela i eat the rice= ben pirinci yerim mi oluyor


cahidegul

The cheese olunca anlamı peyniri yer oluyor. Eat cheese denilincede leynir yer oluyo.


Goncagl518026

Oha peynirle zeytin yeseydi zrytinin cekirdeginide tukurseydi


kaandinckurt

Kaplumbağalar nasıl peynir yer ya


fusebob

geç farkettim. ikisini birlikte işaretliyormuşuz :)


Besu.O

the turtles dememiz gerekmiyormu genel ifade bu


Cihan322

Turtle , turta demek degilmi ya ¿


beyza591898

Tabiki hayir kaplumbaga demek


Melismege

Kaplumbagalar peynir mi yiyo


bmcelebi

cümlede mantıksızlık olabilir önemli olan gramer


HEDA295267

Hep çoğul "s" harfini unutuyorum :D


NemesisNms

Hep aynı örnek ya


melih64386

Kimsede cikip demiyoki kaplumbagalar niye peyniir yesin bcbdncbd


Eceeyinc

The koymadan olmuyormu


sultanhatice

çeviride eats diye görünüyordu . ben de öyle yazdım ama YANLIŞ kabul etti . Hayatımda bu kadar gıcık bir site görmedim . (bu konuda daha gıcık bir site yok bence )


sinanmer

Bu kadar basit soruları da bulun artık


pozitif_gi

uff yanlis yaptim


Asuman512282

Cevap:Turtles eat cheese


Nemat512269

Neden the turtles oluyo? Bilen bi arkadaş bana yardım ede bilir mi?


Nemat512269

Daha doğrusu olmuyo


mehmet448540

'Yer' karşılığına eat diyor eats olmasi gerekmezmi?


erdal1667

çünkü “turtles” yani kaplumbağalar denildiği için eat oluyor. eğer “turtle” yani kaplumbağa denilseydi o zaman eats kullanılırdı.

tekil: eats çoğul: eat


Talip102419

İngilizce öğrenmek eğlenceli☺️


Ayeelik773495

Neden the gelmedi??


SevgiMEK

Neden the turtles eat cheeses degil s takisi diger cumlelerde geliyor


Modernmacoxd34

Eat(s) olması lazım


Murat418078

turtles eats olması gerekmiyor mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.