"Kaplumbağalar peynir yer."

Çeviri:Turtles eat cheese.

4 yıl önce

79 Yorum


zezelye

Bu nasil is.. the koydugumda yanlis diyor baska bi bolumde ayni cumleye the koymuyorum, yine yanlis diyor.

4 yıl önce

NurcanOkan0

ben koyuyorum oluyo

1 yıl önce

filiz230608

O başka birşeydir

1 yıl önce

EnglishaKing

Bilmem ben the koyuyom hayvanlar oldugunda .d

4 yıl önce

erates

Neden eats değil eat

3 yıl önce

bmcelebi

the turtles (kablumbağalar) çoğul olduğu için

2 yıl önce

MuratBelgi

Eats olmaz ki

2 yıl önce

ballianilcan

a cheese neden olmasın?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

peynir sayılamadğından (uncountable)

4 yıl önce

mfn53

ya selcen hanım şu sayılamadıgından ifadesine bir açıklık getirseniz..Önceki sorulardada "KAPLUMBAĞALAR SÜT İÇER" ifadesinde "THE"yazısını koyuyor ama süt te sayılamıyor neden koydu peki anlamıs değilim. :D

2 yıl önce

Irem673295

ama "a cheese" dediğimiz zaman "bir peynir demiş oluyoruz.

1 yıl önce

mervebigis

bende iki türlü denedim ikisindede yanlış dedi the olunca da olmayinca da

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ŞIKLI sorularda soruda da yazdığı gibi BÜTÜN doğru seçenekleri işaretlemelsin

4 yıl önce

uleEyvaz

Neden "turtles eat the cheese" yanlış anlamadım

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

O "Kaplumbağalar peyniri yer." olurdu

4 yıl önce

baroska0

The eki onu ona eki mi katiyor? Mesela i eat the rice= ben pirinci yerim mi oluyor

3 yıl önce

geylani_82
geylani_82

Yes ☺

2 yıl önce

YamurDilaU

Rice pilav demek

1 yıl önce

BICIROYUND

Konusma sen yanlis çeviriyorsun google translateye bakiyorsun sonra da geliyorsun aa bi git ya

1 yıl önce

mertdeniz57

the turtles eat cheese yazman lazım da ondan

1 yıl önce

fusebob

geç farkettim. ikisini birlikte işaretliyormuşuz :)

4 yıl önce

Besu.O

the turtles dememiz gerekmiyormu genel ifade bu

4 yıl önce

MuratBelgi

Evet gerekiyor

2 yıl önce

eto121

the ?

3 yıl önce

Cihan322

Turtle , turta demek degilmi ya ¿

3 yıl önce

beyza591898

Tabiki hayir kaplumbaga demek

2 yıl önce

Melismege

Kaplumbagalar peynir mi yiyo

3 yıl önce

bmcelebi

cümlede mantıksızlık olabilir önemli olan gramer

2 yıl önce

YamurDilaU

Elbette hayır

1 yıl önce

HEDA295267

Hep çoğul "s" harfini unutuyorum :D

3 yıl önce

bmcelebi

(the elephants eat apples) diyor (the turtle eat cheese) bir önceki soruda filler elma yer derken çoğul(elmalar) kullanırız diyor. burada neden tekil kullanılıyor. çoğul yazdım kabul etmedi. peynire özgü bir durum mu bu?

2 yıl önce

Smeyra582244

Ben de tam olarak buna takıldım. Ancak bir cevap da yok:(

3 ay önce

ET2Qaq

İngilizcede elma sayılabilir ama peynir sayılamaz

3 ay önce

Goncagl518026

Oha peynirle zeytin yeseydi zrytinin cekirdeginide tukurseydi

2 yıl önce

NemesisNms

Hep aynı örnek ya

2 yıl önce

melih64386

Kimsede cikip demiyoki kaplumbagalar niye peyniir yesin bcbdncbd

1 yıl önce

Asuman512282

Cevap:Turtles eat cheese

1 yıl önce

AyeNurZDEN

Neden eats olmuyor

4 yıl önce

Sena101
Sena101

Kaplumbagalar demis yani cogul eger sadece kaplumbaga deseydi it oldugu icingelirdi

2 yıl önce

ballianilcan

Çoğul olduğu için

4 yıl önce

PerihanRan

Program "eats" sadece üçüncü tekil şahısta kullanılır diyor

2 yıl önce

beyza591898

Cunku sayilamayan isim

2 yıl önce

Berre123

Çünkü çoğulllarda "eats" gelmez "eat" gelir

2 yıl önce

sumeyyegurkan

lütfen biri bana bunu tam olarak açıklayabilir mi?????))))......

2 yıl önce

Kaanlingo

eat,drink falan dioz.onların yedii veya içti diye sanıyordum

2 yıl önce

beyza591898

Oyle saten

2 yıl önce

hlyasuna

Arkadaşlar a sadece sesslz harfle basliyan herseye gelir ornek achesee an ise ise arkadaslar sesli harflerde kullanilir ornek an apple gibi a ve an bir anlamina gelir bir elma gibi

2 yıl önce

nurhan950483

Hm sağol

2 yıl önce

mta567

turtles have cheese değilmiydi

2 yıl önce

asDfBaran

Turtles eat the cheese yazdım kabul etmedi. Niye?

2 yıl önce

Resul-

Neden eats degil

2 yıl önce

margilysr

Bence eat yada eats yada basina the gelecek gelmeyecek fazla kasılmayın.onlar olmadan cumleyi kurabiliyorsaniz sizi anlarlar :) zamanla tekrar ederek yerine oturacak kaliplar.

2 yıl önce

kaandinckurt

Kaplumbağalar nasıl peynir yer ya

2 yıl önce

Yiitnsal

a koydum yanlış saydı

2 yıl önce

Eceeyinc

The koymadan olmuyormu

1 yıl önce

sultanhatice

çeviride eats diye görünüyordu . ben de öyle yazdım ama YANLIŞ kabul etti . Hayatımda bu kadar gıcık bir site görmedim . (bu konuda daha gıcık bir site yok bence )

1 yıl önce

BedirhanMe4

404 not found

1 yıl önce

sinanmer

Bu kadar basit soruları da bulun artık

1 yıl önce

pozitif_gi

uff yanlis yaptim

1 yıl önce

Hatice24320

The turtles it olduğu için geniş zamanda eat değil eats olmalı ben mi yanlış biliyorum

1 yıl önce

YamurDilaU

Vallahi ben yaptım

1 yıl önce

YamurDilaU

Cevap turtles eat cheese olcaktı

1 yıl önce

Ahmet406732

The turtles est the cheese yazdım yanlış dedi

8 ay önce

Sude271057

Bu kaplumbağalar her şeyi yiyor. Yakında biz insanları da yemeye başlayacaklar.

3 ay önce

ET2Qaq

Eats olmalı

3 ay önce

esma674567

The turtles eat the chese neden olmuyor

3 ay önce

Sedat908155

Tortoise i neden kabul etmiyor

3 ay önce

Eliif16

Neden the yok

1 ay önce

Arzu519134

Bosluk koymadan yazdim dogru dedi

1 yıl önce

Arzu519134

Kaplumbağaların bir beni yemediği kaldı :)

1 yıl önce

Arzu519134

Ya eat kelimesini floor olarak kullaniyorum yanlis diyor neden

1 yıl önce

CemreNurji

Ibam a idiot

11 ay önce

CemreNurji

Yes you are rsgshjsk

11 ay önce

CemreNurji

Yes you are :D

11 ay önce

hicran474747

Kafam karıştı

1 yıl önce

YamurDilaU

Kafanın karışması normal . Çünkü benimde kafam karıştı

1 yıl önce

nunum.12345

yer kelimenin attında böyle yazıyo ben eats koyduğumda kabul yok eats

1 yıl önce

YamurDilaU

Eat yer demek eats yerler demek

1 yıl önce

mehmet72197

İngilizceden tam olarak anlayan biri takip etsin beni

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.