1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They tell me yes."

"They tell me yes."

Çeviri:Bana evet derler.

February 23, 2014

32 Yorum

Konu önem sırasına göre

Whiskeyice

please tell me = lütfen anlat bana I say yes = ben evet derim they tell me yes = bana evet derler
nasıl bir dil bu lan...

September 1, 2015

Whiskeyice

they = onlar tell me = bana anlat yes = evet evet onlar bana anlatır olmıycak mı

September 1, 2015

keremhan77

Aynen katılıyorum...Tell =anlatmak, bir olayı uzun uzun anlatmak, cümle kurmak...vs. Say= Bir şeyi söylemek, birkaç kelime. Evet, hayır, Evet doğru, Hayır yapmadım...vs.Burada -say olmalıydı.

February 25, 2016

Ugur800135

Vazgececem ne sacma bir dil nasıl bi konuşma bu yaa matematik daha kolay bari bi mantığı var

October 16, 2018

Ugur800135

Vazgececem bu dilde amma çetrefelli bu be

October 13, 2018

JumanjiN87

Say neden kullanilmadi?

April 22, 2014

fff19375

Yanilmiyosam nesne var diye. Tell nesnenin onune geliyo ama say in arkasindan nesne gelmez

September 24, 2017

Hediyem

Evey say nicin kullanilmadi???

August 22, 2014

kubramerteski

Uygulama tell me'yi anlat bana diye öğretip kabul etmemeside ayrı bir ironi

November 16, 2014

Abdullahel8

Tell anlatmak icin kullanilir soylemek ya da demek anlaminda degil

September 26, 2014

Whiskeyice

Türkçe ispanyolca kursu ne zaman açılcak ya :(

September 22, 2016

mahperi12

Var zaten

March 12, 2019

sevncyilmz

ONLAR BANA EVET DERLER

February 14, 2015

bahadir1453

Bana derler evet. yazdım yanlış oldu. Devrik oldugundan mi acaba

February 23, 2015

Tolga0706

tell okunuşu (tel) diye mi?

July 30, 2015

keremhan77

Çoğumuz -tell yerine - say kullanılmalı demiş. Ancak Özne'nin çoğul olması -they den dolayı - tell olmuş olabilir. Yani birden fazla kişi cevap verdiğinden anlatmak şeklinde algılamış ve -tell olarak cevabı vermiş, Benim mantık süzgecimden bunlar çıktı.

February 25, 2016

EceHappy

onlar bana evet söylerler olmaz mıydı?

January 12, 2017

biringiliz2

Yalnız kafam karıştı tell me ye anlat bana diyo burda der anlamina geliyor normalde tell söylemek ( demek ). Ayy iyice kafam karıştı bana biri anlatsın >.<

February 4, 2017

hasanberat6

bu ne ya

April 15, 2017

sertandinc

onlar bana anlatır evet olması gerekmiyormu ???

April 17, 2017

sertandinc

onlar bana anlatır , evet olması gerekiyor.

April 17, 2017

Nuruko1

Tall niye olmaz

June 3, 2017

laydaNur884997

Tell kelimesinin demek anlami da var

September 5, 2017

gulgun584949

Onlar bana evet derler, yazdım kabul edilmedi'Bana evet derler, olacakmış!Bıktım bu gizli özne hikayesinden !Niyet okuyamam ki ,nasıl kabul edeceklerini bileyim.Yine sinir oldum ve kapatıp gidiyorum dersi.

October 8, 2018

zkan759542

Onları bana anlat neden değil they var

November 19, 2018

Ahmet638523

Tamamen saçma

December 2, 2018

Mustafa365494

O kadar kusur kadı kızında da olur arkadaşlar 37 gün seriyi bozmadım neredeyse sıfır ingilizce varken bayağı bir ilerleme kaydettim. Mantığını oturtamadığım birkaç konu var ama kafa yordukça taşlar oturuyor.

December 15, 2018

EmrahUraz1

Onlar bana evet derler??

December 28, 2018

Seva339633

Tell - common hali demektir. De bana gibi dusunun

February 12, 2019

Mahindokht3

Bana evet dediler.

April 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.