1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They tell me yes."

"They tell me yes."

Çeviri:Bana evet derler.

February 23, 2014

76 Yorum


Whiskeyice

please tell me = lütfen anlat bana I say yes = ben evet derim they tell me yes = bana evet derler
nasıl bir dil bu lan...


keremhan77

Aynen katılıyorum...Tell =anlatmak, bir olayı uzun uzun anlatmak, cümle kurmak...vs. Say= Bir şeyi söylemek, birkaç kelime. Evet, hayır, Evet doğru, Hayır yapmadım...vs.Burada -say olmalıydı.


uleelik7

Say olmalıydı. ..bilakis ne yapmaya çalışıyorlar


Whiskeyice

they = onlar tell me = bana anlat yes = evet evet onlar bana anlatır olmıycak mı


kadirrpak

Türkçe'ye göre düşünme :D


Ugur800135

Vazgececem ne sacma bir dil nasıl bi konuşma bu yaa matematik daha kolay bari bi mantığı var


Ugur800135

Vazgececem bu dilde amma çetrefelli bu be


mamibambik

saçma sapan konuşma


JumanjiN87

Say neden kullanilmadi?


fff19375

Yanilmiyosam nesne var diye. Tell nesnenin onune geliyo ama say in arkasindan nesne gelmez


Bediha06

Nesne nerede?Burada cansız bir şey yok!


HilalNur12

Ödemek PAY. SAY söylemek demek


Hediyem

Evey say nicin kullanilmadi???


kubramerteski

Uygulama tell me'yi anlat bana diye öğretip kabul etmemeside ayrı bir ironi


Abdullahel8

Tell anlatmak icin kullanilir soylemek ya da demek anlaminda degil


Whiskeyice

Türkçe ispanyolca kursu ne zaman açılcak ya :(


SerpilYilm5

Türkçe fransizca duo da var mi


lonelyofalways

açılacak az kaldı, kursu yapiyorlar.


Mustafa365494

O kadar kusur kadı kızında da olur arkadaşlar 37 gün seriyi bozmadım neredeyse sıfır ingilizce varken bayağı bir ilerleme kaydettim. Mantığını oturtamadığım birkaç konu var ama kafa yordukça taşlar oturuyor.


erkan.tasl

Aynen dostum bende senin gibiyim 30 gün sıfırdan başladım epey cümle kuruyorum.türkçeden çok farklı ama zamanla alıstırma yaparak mantığını oturtuyorsun hiç bozma seriyi aynen devam...


sevncyilmz

ONLAR BANA EVET DERLER


bahadir1453

Bana derler evet. yazdım yanlış oldu. Devrik oldugundan mi acaba


HalilTekmen

Lan ben senin Türkçe ne tüküreyim . O dediğin cümle devrik de değil ***


laydaNur884997

Tell kelimesinin demek anlami da var


Tolga0706

tell okunuşu (tel) diye mi?


Kinevart

neden say yerine tell kullanıldığını açıklayacak biri var mı ? verilen cevaplardan bir sonuca ulaşamadım


keremhan77

Çoğumuz -tell yerine - say kullanılmalı demiş. Ancak Özne'nin çoğul olması -they den dolayı - tell olmuş olabilir. Yani birden fazla kişi cevap verdiğinden anlatmak şeklinde algılamış ve -tell olarak cevabı vermiş, Benim mantık süzgecimden bunlar çıktı.


[aktif olmayan kullanıcı]

    onlar bana evet söylerler olmaz mıydı?


biringiliz2

    Yalnız kafam karıştı tell me ye anlat bana diyo burda der anlamina geliyor normalde tell söylemek ( demek ). Ayy iyice kafam karıştı bana biri anlatsın >.<


sertandinc

    onlar bana anlatır evet olması gerekmiyormu ???


sertandinc

    onlar bana anlatır , evet olması gerekiyor.


Nuruko1

    Tall niye olmaz


gulgun584949

    Onlar bana evet derler, yazdım kabul edilmedi'Bana evet derler, olacakmış!Bıktım bu gizli özne hikayesinden !Niyet okuyamam ki ,nasıl kabul edeceklerini bileyim.Yine sinir oldum ve kapatıp gidiyorum dersi.


zkan759542

    Onları bana anlat neden değil they var


ANKaraman

    Tamamen saçma


EmrahUraz1

    Onlar bana evet derler??


Seva339633

    Tell - common hali demektir. De bana gibi dusunun


Mahindokht3

    Bana evet dediler.


Bety_Asly

    Asıl kelime tell (anlatamk demek) gibi anlamları var anlayan yapar yani, kolay işte anlatmak vb. kelimeler basit. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim ❤️ ❤️ ❤️


Feride918514

    Şu konuşan kadını elime geçse boğasım var dediklerini hep yanlış yazıyorum :(


Hale885246

    Teel anlatmak mı demek mi şimdi anlamadım


_Talha

    Yavaşlatılmış hali bir tek bana mı komik geliyor bznznsn


cansu520350

    Tell me anlat bana deil mıydi .tell ve say ikiside ayni anlamda mi smdi ?


cansu520350

    Tell ve say ayni.anlamda mi


cansu520350

    Tell ve say ayni anlamda mı


Bediha06

    Onlar bana evet der


Tugrul501268

    Cebabım doğru fakat yanlış diyor.


beeeeeeruu

    Cok saçma bi anlamı var bana evet derler saçma ??


Enes504003

    They onlar demek ama bana diye geçiyor


doukan263503

    bazen işin içinde çıkılmaz hale geliyor bu ingilizce they var me var they onlar , me bana oluyor herhalde


Esin154048

    Oblar bana evet dedi olmadi


as.a

    say ve tell arasında bir fark var mı ?


Abdulkadir614453

    Bana evet der niye olmadı


selinyazicci

    Çünkü orada derler var


nesibeee

    Ama şuana kadar 'demek' cümlelerinde say kullanıldı ?


kubramerteski

    Evet onları anlat bana diye çeviri yaptım. Uygulamanın öğrettiği şekilde ilerliyorum !


SerkanDoan4

    onlar bana evet dedi yazıyorum. bu tarz sorularda hep aynı hatayı yapıyorum.


adnan797125

    Valla bu kadın doğru bir şey söylemiyor bu dandik uygulamayı yapmak yerine ingilizce dersi al daha iyi


nihalnur

    değişik tabi :( dil öğrenmek matematik gibi değil sorunun tek bir cevabı yok olsa da dil bilene bu cümle normal geliyor. Bana ise anormal :) Bu cümle illa konulacaksa paragraf gibi bir şeyde konulmalıydı


NazmneyOlcaytu

    Farklı çeviri programlarından baktım; cümle "Onlar bana söylediler, evet" şeklinde çevriliyor. Sanırım, tercüme yanlış yapılmış, bu nedenle tercümeyi hatalı olarak rapor ettim.


omurhan

    tell' i nerede say'ı nerede kullanmamız gerekiyor


Fadime363409

    Bana evet söylerler. söylemek, demek aynı anlamda değiller mi?


Astroloth

    Aynı olsalar bile Türkçe'de "Bana evet söylerler." diye bir cümle kurmayız değil mi? Doğru olan "demek" fiilini kullanmak değil midir?


Whiskeyice

    Tell me = anlat bana demekse, o zaman bu cümle evet onlar bana anlatır olmalı. bana evet derler, ne demek


FaTos123456

    katılıyorum en azından evet onlar bana söylerler olsaydı

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.