1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Their elephant drinks milk."

"Their elephant drinks milk."

Çeviri:Onların fili süt içer.

February 23, 2014

68 Yorum


BuketKural

Cünkü o sosyetik bir fil


-Macide1

drinks de neden s takisi oldugunu tekrar aciklar misiniz?


YGT799175

Çünkü drink olursa kendimizden bahsetmiş oluruz. Fiillerde eğer başka birinden söz ediyorsak "s" takısını sonuna koymamız gerekir. Mesela: + He drinks water.

Bu cümlede o'ndan yani herhangi bir adamdan söz ediliyor. Ama: +I drink water.

Bu cümlede kendimizden söz ettiğimiz için "s" takısı koyamayız.

Eğer böyle cümlelerde "s" takısının sahiplik anlamında mı yoksa çokluk belirtme anlamında mı olduğunu karıştırıyorsanız şunu yapın: Eğer bir fiilin araksında ise sahipliktir. Eğer bir nesnenin arkasında ise çokluktur.

eats = sahiplik cars = çokluk


Ebrarxdxd

It is false. Baskalari degil sadece he she it de s takisi alir. Onlar, sen, siz, biz, ben s takisi almaz


AleynaApak1

Merhaba. :)

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki " I , you , they , we " öznelerinde fiile -s takısı gelmez. " He , she , it " ise -s takısı alır. Their Elephant = Onların fili . Yani " o." "O" da -s takısı alıyor biliyorsun. Ancak " Their elephants " olsaydı " Onların filleri " yani " Onlar " olurdu ve - s takısı almazdı. Anladıysan ne mutlu bana...

Eğer hala anlamadıysan yazabilirsin çünkü bu konu biraz zor.

İyi dersler.:)....


ResulBinan

Burdaki yorumlar daha öğretici oluyor ve programın zaafı burda ortaya çıkıyor:))


mehmetyzc

He she it de geniş zaman oluyor filler de bu durumda 'it' olduğu için s takısı gelir..


mustafazadeyusif

isim yani canli she he it se ve cansiz diyilse s takilir


VarusBey

adamların fili var bi de süt içiyo vay mk


burakhan03

elalemin fili süt içer bide bizimkisine bak


ingilzcere1

Süt içiyo ya heralde Rockefeller ailesinin fili


FilizAkgl

Fil süt içer mi ki


yusufenesersan

süt içen fill çok yakında evlerde


Lman321394

evde fil beslersen olucagi budur


MuratAktas15

Bizim ki alkolik, her akşam rakı içiyor


cenkdemirkiran

onların filleri süt içer dediğimde doğru kabul etti yanlışlık yok mu sizce de?


MyDaddyBieber

Their elephant alien xöksqşğk


NUR-ELA

Biri de çıkıp demiyor ki FİL HİÇ SÜT İÇER Mİ ?


bhelinn

Emin olun bu saçma örnekler daha akılda kalıcı oluyor :D


NUR-ELA

aynen hahahahaha


cengiz61.ener

hep yanlış çıkıyor ya


74ali74

drink neden s takısı alıyor


Ilovemuffin150

Geniş zamanlı fiillerde he/she/it e "s" takısı gelir ama I/you/we/they e gelmez....


MuratSeher1

Filleri sütü içer


Aleyna97849

Birilerinin fili süt içiyormus daha ne saçmalık var acaba


Ilovemuffin150

Kedinin bira içmesi, kaplumbağaların peynir ve pilav yemesi gibi:)))


yusufaliakba

lan varya bi harfi yanlıs yazdım hemen yanlıs diyo offff


YusufEmreKAYA3

abi bu nasıl cümle onların fili süt


MerveSevimli

tekil olması gerekmiyor mu ?


omercan2004

niye içer yazmak zorundayız


Elisa826919

Yanlıslıkla elim kontrol e bastı


Sara_35_SZAS

Canım biz bilmeyiz öyle süt içen filleri.biz eskilerde kaldık)))))bu ne salak cümle


ibreath

İğrenç esprilerinizi kendinize saklayın lan.


duygu6186

onların fili süt içerler olması gerekiyor çünkü burada içer kelimesi yani drink es takısı almış yani çoğul olması gerekmiyor mu


aprolabu

şimdi arkadaş filler süt içerler le fiiller süt içer aynı şey !'^^+%&/()=?_


Mstf719954

Onların fil süt içer. cevabı verdim. yanlış cevap dedi. Bence doğru olmalı.


GktuSungur1

Lan fil süt içer mi mk


Canil3

Onların filleri süt içerler. Yazdım yanlış kabul etti.Sebebini merak ediyorum arkadaşlar.


RanaS.2

ben hep bunu yanlış yaptım


EYLULELFBA

küçücük eve o fili nasıl soktunuz


aan509385

Kaplumbağaların özentisi oldu filler.Bu sefer sıra onlarda


BilgeNL

burada bana göre anlamış olduğum şey
Onlar fil besliyormuş, besledikleri fil de süt içiyormuş


Mlk_cylnSn

Hep türk var neden bir başka ülkeden anlamayan yok


inedmwetrust

Ne kadar da kemik gelişimine önem veren bir fil


Bykush1

Fili süt içer ve onların fili süt içer cümleleri arasında Türkçedeki gramer açısından bir fark yok olması lazım sayın Duolingo.


berattezer

Abş bi çeviride lanet olası s varken ler lar yazoyorum başka derste aynısı s yazınca olnuyor bune ya


architect38

memeli canlılar süt içer arkadaşlar çok şeyapmayın :D


Kaankrcn35

They - onlar Their - onların We - biz Our - bizim You - sen/siz Your - senin/ sizin İts- onlarin ( hayvan ve nesneler )


ElenaScarl7

Filler süt mü içiyor aq!


ElenaScarl7

Filler süt mü içiyor aq


Emir-.

milk'i erkek çevirmen çok garip söylüyor. Öyle bir aksan var mı?


ResulBinan

Burdaki yorumlar daha fayfalı oluyor ,öğrenmeye devaaaamm


Muhammed206828

Başta their yerine the yazdım. Kulağım ayırt edemedi. Normal de "the" kullanılabilir mi yoksa mantıksız bir cümle mi olue


melda736195

He she ıt'de olumlu cümlede s takısı alırken I you we they'de olumlu cümlede hiç bir şekilde takı almaz


melda736195

Olumlu cümlede he she ıt s takısı alır. I you we they hiç bir takı alamaz.


TongucCeng

Adam 'Milk' derken canını teslim ediyor sanki


canan645963

Kafana takma sakın. Zaten yapacaksın bir gün. ♡-♥


Glna17

Bana yardımcı olabilir misiniz? Çünkü çok acıklı bi hikayem var. Lütfen sonuna kadar okumadan gitmeyin. Yardım edemeseniz bile dualarınıza ihtiyacım var.

Ben 15 yaşındayken evimize hırsız gelip annemle babamı öldürdü


laylonterl

Seslendiren beyin miiiiııılķ demesi tuhaf değilmi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.