"You eat an egg."

Çeviri:Sen bir yumurta yersin.

4 yıl önce

7 Yorum


cenayyy

Sen bir yumurta ye neden olmuyor yersin mi yanlış yoksa ye mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"you eat" olunca dogal olarak genis zaman ve "yersin" oluyor. "ye" bir emir cümlesidir, Ingilizcede emir cümlesi fiil basa gecer ve kisi zamiri kullanilmaz yani,

Sen bir yumurta ye: Eat an egg

4 yıl önce

SerkanTatl2

Wow

1 hafta önce

AliEmreK.

Ses algılamada sıkıntı yaşayan var mı daha cümleyi söylemeden yanlış diyor.

3 yıl önce

RidvanYkse

Kafamda bir soru var a ile an neye gore kullaniliyor ?

2 yıl önce

ERMANKTK

Kelime sesli harfle başlıyorsa "a" değil "an" kullanılır. "a bird" , "a car" , "an apple", "an umbrella" etc.

5 ay önce

Mrs.gmlksz

A yada An hangi kelimenin önüne geliyosa onun baş harfine göre belirleniyo yani sesli veya sessiz olmasına bağlı An Apple ve A Banana gibi

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.