"You eat an egg."

Çeviri:Sen bir yumurta yersin.

4 yıl önce

40 Yorum


cenayyy

Sen bir yumurta ye neden olmuyor yersin mi yanlış yoksa ye mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"you eat" olunca dogal olarak genis zaman ve "yersin" oluyor. "ye" bir emir cümlesidir, Ingilizcede emir cümlesi fiil basa gecer ve kisi zamiri kullanilmaz yani,

Sen bir yumurta ye: Eat an egg

4 yıl önce

123456890ebrar

doğru

3 yıl önce

SerkanTatl2

Wow

2 ay önce

yldztakn

Çok basit bebek

2 yıl önce

osmanliyaselam

Yersin demen lazim

2 yıl önce

AliEmreK.

Ses algılamada sıkıntı yaşayan var mı daha cümleyi söylemeden yanlış diyor.

3 yıl önce

RidvanYkse

Kafamda bir soru var a ile an neye gore kullaniliyor ?

3 yıl önce

ERMANKTK

Kelime sesli harfle başlıyorsa "a" değil "an" kullanılır. "a bird" , "a car" , "an apple", "an umbrella" etc.

7 ay önce

Mrs.gmlksz

A yada An hangi kelimenin önüne geliyosa onun baş harfine göre belirleniyo yani sesli veya sessiz olmasına bağlı An Apple ve A Banana gibi

5 ay önce

AliEmreK.

Sesli harf ile başlayan bir kelimeden önce kullanılırsa an, sessiz harf ile başlayan bir kelimeden önce kullanılırsa a yazılır.

2 yıl önce

MMustafaAl

Siz hiç ing bilmiyormusunuz

2 yıl önce

bbqBEQ

Bence kolay ve verimli bir uygulama ama tek sorun yumurta diyor resmini vermiş ama harika

2 yıl önce

bico398

Niçin 'an' deniyor da 'a' denmiyor??

2 yıl önce

Lina264284

Herkez yanlış yapabılir ben çocuğum

2 yıl önce

GlmserBeyz

Sesli konusmayi yapamamiyorum ya nasil yapcam

2 yıl önce

HeroicMove

Türkçe mi okucaz ingilizce mi

2 yıl önce

dilrub1

ben duolingoda öğrendim ingilizceyi

2 yıl önce

kevser599797
2 yıl önce

YosununDny

Aynen

1 yıl önce

semihlmez1

Köylü şivesiyle yiyonnn

1 yıl önce

BirolDuruk

Burda telaffuz da you kelimesi ile eat arasında kesin r harfi duyuluyor böylece eat read okumak olarak anlaşılıyor

1 yıl önce

tiayazz
11 ay önce

szuingiliz

You eat an egg yerine you eat egg de denir mi

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

@szuingiliz "sen yumurta yemek" olur, tam karşılığı "an egg" yani "bir yumurta".

4 yıl önce

123456890ebrar

hayır

3 yıl önce

123456890ebrar

hayır

3 yıl önce

RamazanBal6

Egg

2 yıl önce

RumeysaAlt5

Sen yersin bir yumurta yazınca kabul etmiyor çok saçma devrik bile olsa aynı anlama geliyor

2 yıl önce

Hakk6

2 yıl önce

KomutanLOGAR69

Necmi kaçma buraya gel

2 yıl önce

EsmaDikici

Bence sorunuz yoksa sacma bir yorum atmayın lütfen!!!!!

2 yıl önce

edautku

aynen

3 yıl önce

YasinH

Yumurta yiyiyorsun diyor ya.

3 yıl önce

yaren938128

Mallık

3 yıl önce

osmanliyaselam

Kufretme lutfen

2 yıl önce

fatihowski2007

biton yanlış var da biz kürdük

2 yıl önce

Rmeysa132622

Arkadaşlar söylediğinizi algilamıyorsa çok yawas soylemeyi tercih edin bu sefer kabul ediyor

2 yıl önce

bb_masal

Kadın yavaşada alsam çok hızlı konuşuyo :-D

4 yıl önce

ZeynepKara14

Hayır tatlım

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.