1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You eat an egg."

"You eat an egg."

Çeviri:Sen bir yumurta yersin.

February 23, 2014

7 Yorum


cenayyy

Sen bir yumurta ye neden olmuyor yersin mi yanlış yoksa ye mi

September 17, 2014

Selcen_Ozturk

"you eat" olunca dogal olarak genis zaman ve "yersin" oluyor. "ye" bir emir cümlesidir, Ingilizcede emir cümlesi fiil basa gecer ve kisi zamiri kullanilmaz yani,

Sen bir yumurta ye: Eat an egg

September 25, 2014

tark361116

Neye göre a an getiriyoruz

August 10, 2019

GlizGliz1

evet

March 25, 2019

AliEmreK.

Ses algılamada sıkıntı yaşayan var mı daha cümleyi söylemeden yanlış diyor.

April 12, 2015

S.DreamLight

Tamam kısmen benim hatamdı. Cümle tamamlamaya üşendim ve gizli özne olarak yazdım. -Thx Duolingo! (Have Fun!)

August 2, 2019

okyanus-Alica

Offf

August 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.