1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You eat an egg."

"You eat an egg."

Çeviri:Sen bir yumurta yersin.

February 23, 2014

12 Yorum


cenayyy

Sen bir yumurta ye neden olmuyor yersin mi yanlış yoksa ye mi


Selcen_Ozturk

"you eat" olunca dogal olarak genis zaman ve "yersin" oluyor. "ye" bir emir cümlesidir, Ingilizcede emir cümlesi fiil basa gecer ve kisi zamiri kullanilmaz yani,

Sen bir yumurta ye: Eat an egg


tark361116

Neye göre a an getiriyoruz


JungTyuBa

a/an'dan sonraki kelime sesli is an, sessiz ise a getiririz ve ikisi de "bir" anlamına gelir.

Örneğin:

an apple (bir elma) It is an apple.

a table (bir masa) It is a table.

a book (bir kitap) It is a book.

an adult (bir yetişkin) She is an adult.

Gibi gibi...


Enes18tr

İngilizcede, bir kelimeden önce "A" ve "An" kullanımı kelimenin başladığı harfle belirlenir.

Ana kural;

“A” Sessiz harfle başlayan kelimeler için kullanılır, örnek olarak “a patient.” .

“An” Sesli harfle başlayan kelimler için kullanılır, örnek olarak “an animal.” . Kelime söylendiğinde okunuş sesi olarak. "hour" gibi sessiz başlayan ama sesli teleffuz edilenlerde "an" kullanılır.

Örnek

An hour

An Hospital

An Herb

İngilizcede baya bi kelime sessiz harfle başlar ama harfin kendisi her kelime için her zaman sessiz değildir.

Sesli başlayıp sessiz telaffuz edilenlere örnekler.

Hour , Higher, History, Hospital, Human, Heritable, Herb


AliEmreK.

Ses algılamada sıkıntı yaşayan var mı daha cümleyi söylemeden yanlış diyor.


BirsenBabr

Ya bir an eklemedim diye yanlış cıkıyor bu kadar hizi soyleme mi olur ya


ZhraNcfova

Çoxxxx asandı çokkkk kolay


EnsarDurgun

❤❤❤❤❤❤


Azra_Samyaka

Kaç saat uğraşıyom ina rahmen olmuyo ama uygulama çok güzel


hati70929

Hecelemezseniz kabul etmiyooo


Enes18tr

İngilizcede, bir kelimeden önce "A" ve "An" kullanımı kelimenin başladığı harfle belirlenir.

Ana kural;

“A” Sessiz harfle başlayan kelimeler için kullanılır, örnek olarak “a patient.” .

“An” Sesli harfle başlayan kelimler için kullanılır, örnek olarak “an animal.” . Kelime söylendiğinde okunuş sesi olarak. "hour" gibi sessiz başlayan ama sesli teleffuz edilenlerde "an" kullanılır.

Örnek

An hour

An Hospital

An Herb

İngilizcede baya bi kelime sessiz harfle başlar ama harfin kendisi her kelime için her zaman sessiz değildir.

Hour , Higher, History, Hospital, Human, Heritable, Herb

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.