A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy év múlva"

Fordítás:In one year

4 éve

18 hozzászólás


janess73

"one year later" miért nem jó???? Javítsatok ki ha tévedek, de a filmekben is így tüntetik fel az idő múlását.

4 éve

Micike18

Nekem elfogadta.

4 éve

PH44

Nekem sem fogadta el a one year later-t. :(

3 éve

janess73

Persze, mert jelzetem hibaként és javították. Nagyon rugalmasak a szerkesztők.

4 éve

katalin.ne

a year later miert nem jo?

4 éve

hadatimea

Nekem elfogadta.

4 éve

matzoli

Oké elfogadta a "one year later" megoldásomat :) ,de valaki elmagyarázná, mièrt is jó az "in a year "?

4 éve

patakocska64

One year later= egy evvel kesobb

4 éve

Lona08

miért in?

4 éve

dokijano
dokijano

Ez is egy jellegzetes angol szóhasználat. Ha az idő múlására utalsz, akkor így fejezed ki: in a year = egy év múlva, in two hours = két óra múlva, stb. Ezt (sajnos) így kell megtanulni, és véletlenül sem fordítható úgy, hogy "egy éven belül", mert az "within a year". (Jellegzetes tesztkérdés volt anno a Rigó utcában.)

4 éve

Lona08

köszönöm!!

4 éve

Danger95n

A one year ago miért is nem jó?

4 éve

Kincskereso

egy évvel ezelőtt :)

4 éve

hannam1098

a year after ez miért nem jó?

4 éve

Zsupy

After one year-t írtam, és elfogadta. :-)

3 éve

Dorina633441

Szerintem jó volt a még sem fogadtak el

2 éve

bota.laszlo
bota.laszlo

in one year - egy éven belül inkább a fordítása, ezt tudom két amerikaitól is, illetve a spanyol angol szótárak szerin tis.

3 hónapja

-Hajnalka-
-Hajnalka-

For over a year? Nem vmi ilyesmi volt egy másik mondatnál is?

1 hónapja