"Biz büyük duvarı kaplamak için küçük parçalar kullanırız."

Çeviri:We use small pieces to cover the large wall.

4 yıl önce

4 Yorum


EmrahKahya

"We use little pieces for cover the big wall. " yazdım kabul etmedi. Nerede 'for' nerede 'to' kullanacağımı devamlı karıştırıyorum.

4 yıl önce

Menaf.Kasap

For'dan sonra fiil kullanamazsın, to cover veya for covering kullanman gerekiyor

4 yıl önce

Selahattin208199

We use the small parts to cover the big wall. Neden olmaz.

10 ay önce

ekiz43

Arkadaslar birbirimizi ekleyelim aramizda calisma imkanimizda olur

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.