1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz büyük duvarı kaplamak iç…

"Biz büyük duvarı kaplamak için küçük parçalar kullanırız."

Çeviri:We use small pieces to cover the large wall.

February 23, 2014

6 Yorum


EmrahKahya

"We use little pieces for cover the big wall. " yazdım kabul etmedi. Nerede 'for' nerede 'to' kullanacağımı devamlı karıştırıyorum.

February 23, 2014

Menaf.Kasap

For'dan sonra fiil kullanamazsın, to cover veya for covering kullanman gerekiyor


Selahattin208199

We use the small parts to cover the big wall. Neden olmaz.


ekiz43

Arkadaslar birbirimizi ekleyelim aramizda calisma imkanimizda olur


fatih.karabacak

we use small part to cover the big wall


TanEr767552

The large den sonra yazılsa ne gibi problem olur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.