A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Vannak lovai."

Fordítás:She has horses.

4 éve

5 hozzászólás


ValakiAndr

Az a head... A fej a had a have has nak a multideje

4 éve

faBesz77

Az aszt meg azt jelenti azt Kitti

4 éve

ilonka.zol

Van ám nyelvtudás :D :D

3 éve

Zsupszici

Szerintem a "they had horses" is elfogadható, ugyanis a vannak jelentheti magyarul a neki vannak, de azt is, hogy nekik vannak.

4 éve

kitti1231

szerintem csak azt odaírták volna, hogy "nekik vannak lovai", ezáltal csak az E/3 jó.

4 éve