"Vannak lovai."

Fordítás:She has horses.

February 23, 2014

6 hozzászólás


ValakiAndr

Az a head... A fej a had a have has nak a multideje

March 18, 2014

faBesz77

Az aszt meg azt jelenti azt Kitti

April 26, 2014

ilonka.zol

Van ám nyelvtudás :D :D

September 24, 2014

Zsupszici

Szerintem a "they had horses" is elfogadható, ugyanis a vannak jelentheti magyarul a neki vannak, de azt is, hogy nekik vannak.

February 23, 2014

kitti1231

szerintem csak azt odaírták volna, hogy "nekik vannak lovai", ezáltal csak az E/3 jó.

March 16, 2014

Barath47

She miért nem jó? Nőneműnek is lehetnek lovai?

June 22, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.