Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Díky, nemáš zač."

Překlad:Thanks, you are welcome.

před 1 rokem

17 komentářů


adam578089

Welcome je vítej ale ve spojení you are welcome je to nemáš zač

před 8 měsíci

JohnyMace

Odpověď "Thank you you are welcome" nebyla uznána. Je rozdil ve smyslu slova Thanks a Thank you?

před 9 měsíci

PalotrbkCa

mna by to tiež zaujímalo, prečo? Ale mne tá veda nedáva zmysel ani v Češtine :-D

před 7 měsíci

kokos6661

presne

před 3 měsíci

MichalPole4

Thank-není diky?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ne. Musi tam byt to 's' na konci

před 1 rokem

RomanaPeli

Thanks you are welcome? To opravdu znamená nemáš zač? Znam to jen jako jsi vítán. ... Můžete mi to Prosím vysvětlit? Děkuji pěkně

před 1 rokem

kokos6661

taky to nechapu

před 3 měsíci

LudmilaMAR88046

Také si myslím, že slovo WELCOME znamená VÍTEJTE. Tedy: DÍKY, JSTE VÍTÁNI!

před 10 měsíci

Klra960628

Toto je zavedená anglická fráze. Pro nás nesmysl ale je to holý fakt

před 5 měsíci

Baletka5

Jo, welcome znamená vítejte ale ve spojení s you are

před 4 měsíci

kajinka17

Nedává to smysl

před 9 měsíci

PavlaNawra

Tak já zadala Thank you, not at all. Což je na 100% správně a nevzalo mi to :-).

před 9 měsíci

aneri610882

Nedává to vůbec smysl

před 7 měsíci

Ola344401

Moje odpověd' " Thanks, you do not" to neuznalo, překladač vyhodnotil jako správný překlad,

před 6 měsíci

Baletka5

Je to hloupost, vůbec to nechápu

před 4 měsíci

zdendaprah

Tak tohle si pamatuju.

před 3 měsíci