"Díky, nemáš zač."

Překlad:Thanks, you are welcome.

před 1 rokem

11 komentářů


adam578089

Welcome je vítej ale ve spojení you are welcome je to nemáš zač

před 1 rokem

JohnyMace

Odpověď "Thank you you are welcome" nebyla uznána. Je rozdil ve smyslu slova Thanks a Thank you?

před 1 rokem

PalotrbkCa

mna by to tiež zaujímalo, prečo? Ale mne tá veda nedáva zmysel ani v Češtine :-D

před 11 měsíci

kokos6661

presne

před 6 měsíci

MichalPole4

Thank-není diky?

před 1 rokem

LudmilaMAR88046

Také si myslím, že slovo WELCOME znamená VÍTEJTE. Tedy: DÍKY, JSTE VÍTÁNI!

před 1 rokem

Klra960628

Toto je zavedená anglická fráze. Pro nás nesmysl ale je to holý fakt

před 9 měsíci

PavlaNawra

Tak já zadala Thank you, not at all. Což je na 100% správně a nevzalo mi to :-).

před 1 rokem

Ola344401

Moje odpověd' " Thanks, you do not" to neuznalo, překladač vyhodnotil jako správný překlad,

před 10 měsíci

zdendaprah

Tak tohle si pamatuju.

před 7 měsíci

denisa218361

proč tam dáváte thanks,you welcome kdž ani nevím co to znamená

před 1 týdnem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.