1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It rains in March."

"It rains in March."

Çeviri:Martta yağmur yağar.

February 23, 2014

13 Yorum


mirnik1

o martta yağar.. cümlesini kabul etmedi. anlam olarak sıkıntılı olabilir ama gramer karşılığı doğru...


megastar33

It rains > Yağmur yağıyor (KALIP)


Gazalii

Mart da yağmur yağar diye cevapladım lakin kabul edilmedi nedendir acep


RedRebell

Martta olmali belki de eki ayri yazilmaz cunku


zehrayurttagl

'it rains' ifadesi kalıp mı? 'it' kullanmasak?


srknsnss

ingilizler yağar dendiğinde anlayamıyor mu da ne yağdığını "Martta yağar" yazınca kabul etmiyor?


halime525037

Karda yağabilir ,doluda, duruma göre taşta yağabilir.


AliKoyuncu2

Dil dizilisi farkli oldugu icin kabul etmiyor. Bizde fiil sonda kullanirken ing.de başda veya cumlenin icinde kullanilir.


Hakanztun

Mart yağışlıdır kabul edilmeliydi


Nedim860022

"Mart yağışlıdır" olmaz mı?


Ezgi285876

"it" yağmur olarak kullanılmış fakat gramer olarak "O" kabul edilmeliydi...


atican2

"Mart yağmurludur" dedim ama geçemedim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.