1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It rains in March."

"It rains in March."

Çeviri:Martta yağmur yağar.

February 23, 2014

8 Yorum


mirnik1

o martta yağar.. cümlesini kabul etmedi. anlam olarak sıkıntılı olabilir ama gramer karşılığı doğru...


muhammedhs887225

Haklısın ama duo gösterişli ve düzgün cümle sever the bile olmasa kabul etmez


megastar33

It rains > Yağmur yağıyor (KALIP)


Gazalii

Mart da yağmur yağar diye cevapladım lakin kabul edilmedi nedendir acep


RedRebell

Martta olmali belki de eki ayri yazilmaz cunku


zehrayurttagl

'it rains' ifadesi kalıp mı? 'it' kullanmasak?


srknsnss

ingilizler yağar dendiğinde anlayamıyor mu da ne yağdığını "Martta yağar" yazınca kabul etmiyor?


halime525037

Karda yağabilir ,doluda, duruma göre taşta yağabilir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.