"Az ebéd"

Fordítás:The lunch

4 éve

9 hozzászólás


LepoDora

En az ebedet mindig a pastsval keverem! Megtudja valaki mondani mi a Pasta? Valaki? Előre is koszonom!

2 éve

zolipapa1

Tészta

2 éve

SZUSZI2015

A pasta azt jelenti hogy tészta

10 hónapja

_ujvriadri15

A meal ételt jelent . A lunch az ebéd

4 éve

jakabTibor4

Igen

1 éve

TthAngelik1

A lunch meg a meal NEM UGYAN AAZZ!!

3 éve

Balintka15

ja

3 éve

LepoDora

Nagyon szépen koszonom a választ! Zolipapa1!

2 éve

Laura592467

The lunch=Az ebéf

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.