"Sie verstehen."

الترجمة:هم يفهمون.

December 12, 2016

17 تعليقًا


MahmoudSorki

يمكن ترجمتها كحضرتك تفهم


HiamMostafa

يا جماعمه ده sie يعنى هم او هى تيجى حضرتك ازاى عايزي افهم ممكنتجيب حضرتك وانت بتخاطب بالضمير Du


omarsayd2

اه ممكن تجيب sie بمعني حضرتك وانت بتخاطب ضميرdu مثل Wie heißen Sie? معناها مااسم حضرتك ؟


omar634813

لو ال S في sie "groß" تبقي حضرتك و بيتصرف معاها الفعل في المصدر ذي هم مثال Wie alt sind Sie? كم عمر حضرتك


Mahmoud22478

يا جماعه اللي عايز يتعلم لغه المانيه كويسه على قناه اليوتيوب اسمها ايه اى اس ليرنينج لتعلم اللغه الالمانيه اسمها اسراء محمد مفيد جدا وانا بتعلم منها وباجي التدرب على البرنامج ده


abdelouaha451627

جميل،... الجزائر


AO1002

الا يمكن ان نترجمها حضرتك تفهم كصيغة احترام


bgffghjfdy

طبعا ولكنها لم تكن موجودة في الاختيارات


abdelrahmanAreef

لماذا لا يمكن ترجمتها حضرتك تفهم


Dalaal146999

لا يمكن ترجمتها بحضرتك لان Sie جاءت ضمير هم وبعدها فعل


Alaaldin8

طيب انا معك بهالكلام بس لو بدك تقولي حضرتك تفهم كيف رح تكتبيها ، مو نفس الشي؟؟!!!!


khaledkung

حضرتك تفهم


Alaaldin8

حضرتك تفهم او هم يفهمون نفس الشيئ


Shayma-l

حضرتك sie تأتي في نهاية الكلام اما الضمير يأتي بالاول فهمتو؟


3fQp7

verstehen فعل ومعناه يفهمون. بينما ترجمت ..فاهمون وهي اسم فاعل وليست فعل ..يرجى التصحيح.


Jacob430976

Dieser Satz ist richtig

تعلم الألمانية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.