1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is your date of birth?"

"What is your date of birth?"

Çeviri:Sizin doğum tarihiniz nedir?

February 23, 2014

35 Yorum


LatifeKeskin

"Doğum tarihiniz nedir?" sorusuyla "Sizin doğum tarihiniz nedir?" sorusu arasındaki farkı biri anlatabilir mi? Siteye olan güvenim sarsılacak.


Selcen_Ozturk

bazen alternatiflerin eklenmesi unutulabilir, kizmak yerine rapor et tusuna basmaniz gerekiyor :) bu alternatif biraz once eklendi


TanEr767552

Selcen hanım of un önce gelmesi gerekmiyor mu of date brith diye olmuyorsa neden diğer konuda the shoes of the girls are black dı.bu cümlede of kızların ın i değil mi öyleyse tarihinizin ın ı da önce gelmesi neden gerekmiyo of date neden olmuyo


SinemOskan

Senin doğum günün ne zaman dedim neden kabul edilmedi!?!?!?!?


Nezir_Dlm

Date = Tarih

Day = Gün


zbahadir

Geri bildirimlerle cevaplar geliştiriliyor onun için rapor tuşu ile doğru olduğuna emin olduğunuz cevapları bildirirseniz hem siteye katkı sağlamış olur hemde yeni öğrenenlere katkınız olur.


dr.frttrgt

Dogumgunu tarihin nedir ,,,, bunu kabul etmedi .. dogum tarihin nedir le ne farki varkiiii..


Nilsu_

Lütfen büyük harfle başlatmayın kopya oluyor


onderyildiz.

Seste sanki "What is your date of birth?" degil de "What is SHE date of birth?" deniyor gibi!


FatihDedecan

burdaki "of" ne anlam katiyor?


AdamZeka

Ing pratik yapabilecek biri var mı


Aysegulimran

Sizin doğum tarihiniz ne zaman ? Yanlis oldu da ne zaman demek icin ne kullanilir peki?


Halilibrah524887

Dogru cevap verdim ama yanlis yaziyor orda ayni kelime var


soner513740

"Senin doğum tarihin nedir"i kabul etmedi. :(


hzdede

Doğum gunun ne dedim olmadi. Arkasindan hangi tarihte dogdun dedim olmadi. Kizdiriyor artik insani


Duoburak

birthday doğum gunu, birth ise doğum demektir. what ne, which ise hangi olarak çevrilir genelde. Ondan olmuyor olabilir.


yerenutku

"Hangi gun doğdun" kabul olmalıydı bence


zbahadir

O zaman İngilizce soru "What is your day of birth?" olması gerekirdi. Türkçe olarak düşünürsek olurdu ama İngilizce öğrenirken İngilizce düşünmek gerekiyor her ne kadar başaramazsak da. :)


Yunus.Yaman

''bird'' kuş demek ti demi.. öğreniliyor ingilizce zevkli bir dil :d


soner67

Doğum günü ile doğum tarihi aynı anlama gelmiyor mu?İngilizce'de gelmiyodur belki bilmediğimden soruyorum :)


TanEr767552

date of brith doğumun tarihi olmuyor mu bence cevap your of date brith olmalı diye düşünüyorum


Bisnev99

Diyelim ki iki kişi var ikisine birden sormak istiyorum . ama your hem senin hem sizin değil mi ? İkisine de sırayla bakmam mı gerek?


BurakErdogan09

What is your date of birth sizin doğum tarihiniz nedir'i andırıyor


onat513016

senin doğum günün ne zaman cevabının neresi yanlış


AntenBurak

doğum günün ne dedim kabul etmedi


AhmetSeker7

"Dogum tarihiniz nedir" neden olmuyor


UsameAr

You sen your siz 'mi demek ?


berkin185665

What is she date of birth diyor ama


Hakangrel2

hızlı okunuştan mümkün değil duyamıyorum. Bin kere bile dinlesem olmuyor cevabı öğrendikten sonra dinleyince bile olmuyor. Nasıl hallolcak bu bilmiyorum


Cenktu

ANLAMADIM " of " kullanımı kafamı karıştırdı. Tarih iniz derken " of date " olması lazım değil mi ? " of birth " olunca " doğum un " olmuyor mu ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.