Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What is your date of birth?"

Çeviri:Sizin doğum tarihiniz nedir?

4 yıl önce

27 Yorum


LatifeKeskin

"Doğum tarihiniz nedir?" sorusuyla "Sizin doğum tarihiniz nedir?" sorusu arasındaki farkı biri anlatabilir mi? Siteye olan güvenim sarsılacak.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bazen alternatiflerin eklenmesi unutulabilir, kizmak yerine rapor et tusuna basmaniz gerekiyor :) bu alternatif biraz once eklendi

3 yıl önce

Berfin149823

Aynen

1 yıl önce

SinemOskan

Senin doğum günün ne zaman dedim neden kabul edilmedi!?!?!?!?

11 ay önce

zbahadir
zbahadir

Geri bildirimlerle cevaplar geliştiriliyor onun için rapor tuşu ile doğru olduğuna emin olduğunuz cevapları bildirirseniz hem siteye katkı sağlamış olur hemde yeni öğrenenlere katkınız olur.

3 yıl önce

dr.frttrgt

Dogumgunu tarihin nedir ,,,, bunu kabul etmedi .. dogum tarihin nedir le ne farki varkiiii..

1 yıl önce

onderyildiz.

Seste sanki "What is your date of birth?" degil de "What is SHE date of birth?" deniyor gibi!

3 yıl önce

FatihDedecan

burdaki "of" ne anlam katiyor?

2 yıl önce

Melih280498

-ın/-in

1 yıl önce

AdamZeka

Ing pratik yapabilecek biri var mı

2 yıl önce

Aysegulimran

Sizin doğum tarihiniz ne zaman ? Yanlis oldu da ne zaman demek icin ne kullanilir peki?

1 yıl önce

tolgayagiz

When

10 ay önce

Halilibrah524887

Dogru cevap verdim ama yanlis yaziyor orda ayni kelime var

1 yıl önce

Nilsu_

Lütfen büyük harfle başlatmayın kopya oluyor

11 ay önce

soner513740

"Senin doğum tarihin nedir"i kabul etmedi. :(

10 ay önce

hzdede

Doğum gunun ne dedim olmadi. Arkasindan hangi tarihte dogdun dedim olmadi. Kizdiriyor artik insani

3 yıl önce

Duoburak

birthday doğum gunu, birth ise doğum demektir. what ne, which ise hangi olarak çevrilir genelde. Ondan olmuyor olabilir.

2 yıl önce

yerenutku

"Hangi gun doğdun" kabul olmalıydı bence

3 yıl önce

zbahadir
zbahadir

O zaman İngilizce soru "What is your day of birth?" olması gerekirdi. Türkçe olarak düşünürsek olurdu ama İngilizce öğrenirken İngilizce düşünmek gerekiyor her ne kadar başaramazsak da. :)

3 yıl önce

Yunus.Yaman

''bird'' kuş demek ti demi.. öğreniliyor ingilizce zevkli bir dil :d

3 yıl önce

soner67

Doğum günü ile doğum tarihi aynı anlama gelmiyor mu?İngilizce'de gelmiyodur belki bilmediğimden soruyorum :)

3 yıl önce

Bisnev99

Diyelim ki iki kişi var ikisine birden sormak istiyorum . ama your hem senin hem sizin değil mi ? İkisine de sırayla bakmam mı gerek?

2 yıl önce

BurakErdogan09

What is your date of birth sizin doğum tarihiniz nedir'i andırıyor

1 yıl önce

onat513016

senin doğum günün ne zaman cevabının neresi yanlış

1 yıl önce

AntenBurak

doğum günün ne dedim kabul etmedi

11 ay önce

AhmetSeker7

"Dogum tarihiniz nedir" neden olmuyor

8 ay önce

UsameAr

You sen your siz 'mi demek ?

2 ay önce