"WelcherMann?DieserMann!"

Çeviri:Hangi adam? Bu adam!

2 yıl önce

8 Yorum


SedaYld

Das ve Dieser ayrimini yapamiyorum bu konuyla ilgili örnekler vermenizi rica edebilirmiyim..

2 yıl önce

Eluvian_

"Das" tek başına kullanılırsa "bu" anlamı verir ama ardından bir isim geliyorsa "das" değil "dies" gelmek zorunda (cinsiyetlere göre "dieser, dieses, diese" vs. olabiliyor.).

  • Das ist gut. = Bu iyi.
  • Dieser Mann ist gesund. = Bu adam sağlıklı.
2 yıl önce

SedaYld

Cok tesekkur ederim benim icin net ve akilda kalici bir bilgi oldu..

2 yıl önce

Iletinkaya

Vielen Dank!

3 ay önce

-denizTARIK-

Welcher,welches,welche...Farkları ne?

1 yıl önce

manoftoday

der/welcher die/welche das/welches

1 yıl önce

mahzun3

Die olursa Welche Der olursa welcher Das olursa welches Welche kinder mesela

1 hafta önce

Seyma65

İyi de ornegin das wasser diyoruz. Wasser da isim ?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.