Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Welcher Mann? Dieser Mann!"

Çeviri:Hangi adam? Bu adam!

1 yıl önce

6 Yorum


SedaYld

Das ve Dieser ayrimini yapamiyorum bu konuyla ilgili örnekler vermenizi rica edebilirmiyim..

1 yıl önce

Eluvian_

"Das" tek başına kullanılırsa "bu" anlamı verir ama ardından bir isim geliyorsa "das" değil "dies" gelmek zorunda (cinsiyetlere göre "dieser, dieses, diese" vs. olabiliyor.).

  • Das ist gut. = Bu iyi.
  • Dieser Mann ist gesund. = Bu adam sağlıklı.
1 yıl önce

SedaYld

Cok tesekkur ederim benim icin net ve akilda kalici bir bilgi oldu..

1 yıl önce

-denizTARIK-

Welcher,welches,welche...Farkları ne?

9 ay önce

manoftoday

der/welcher die/welche das/welches

8 ay önce

Seyma65

İyi de ornegin das wasser diyoruz. Wasser da isim ?

1 yıl önce