"Welcher Mann? Dieser Mann!"

Çeviri:Hangi adam? Bu adam!

December 12, 2016

10 Yorum


SedaYld

Das ve Dieser ayrimini yapamiyorum bu konuyla ilgili örnekler vermenizi rica edebilirmiyim..

December 12, 2016

Eluvian_

"Das" tek başına kullanılırsa "bu" anlamı verir ama ardından bir isim geliyorsa "das" değil "dies" gelmek zorunda (cinsiyetlere göre "dieser, dieses, diese" vs. olabiliyor.).

  • Das ist gut. = Bu iyi.
  • Dieser Mann ist gesund. = Bu adam sağlıklı.
December 12, 2016

SedaYld

Cok tesekkur ederim benim icin net ve akilda kalici bir bilgi oldu..

December 13, 2016

Iletinkaya

Vielen Dank!

September 5, 2018

[aktif olmayan kullanıcı]

    Welcher,welches,welche...Farkları ne?

    November 10, 2017

manoftoday

    der/welcher die/welche das/welches

    November 29, 2017

siladaumutla

    Die olursa Welche Der olursa welcher Das olursa welches Welche kinder mesela

    December 8, 2018

Seyma65

    İyi de ornegin das wasser diyoruz. Wasser da isim ?

    June 13, 2017

U.Akkaya

    Cok aciklayici olmamis das in ardindan isim geldiği halde das olarak kullanilan onlarca ornek var ben anlamadim ne zaman dieser diese kullaniliyor anlatana odul vericem

    January 4, 2019

Abdulmetin9

    Das mädchen - the girl Dieses mädchen - this girl

    September 8, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.