"The wish"

Fordítás:A kívánság

4 éve

8 hozzászólás


kovacspetyesz

az óhaj. sajnos nem fogadja el.

4 éve

keep2000

Jó lesz az, küldd be a hibajelentéssel, itt nem látják sajnos

4 éve

IldikPiber

Akarat?

5 hónapja

hajnalgyongyver

Vagyat is jelent,nem fogadja el.

2 éve

lovemedo2013

a vágy miért nem jó?

2 éve

Cseszi1
Cseszi1

vágy=desire szerintem.

2 éve

GrdosMari

a vágy nem jó?

2 éve

GrdosMari

szerintem a vágy is jó

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.