1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Az ő színe a rózsaszín."

"Az ő színe a rózsaszín."

Fordítás:His color is pink.

February 23, 2014

11 hozzászólás


nefelejcs11

ha kihangsulyozza, hogy "a" rózsaszin akkor miért nem jó a "her color is the pink"?


BartaBrigitta

nefelejcs11. Nem is kell bele!


BernadettH1

Ezt kérdezem én is!?


Serpente2

Èn is szeretném ezt tudni, hiszen máskor meg pont a "the"-n meg az "a"-n lovagol... :-S


johalasz46

Tőlem elfogadta a "the pink" megoldást is = zölddel irta és nem jelezte hibának! Szerintem a rózsaszin lehet főnév: the pink, és melléknév egyaránt: milyen szin?=rózsaszin=pink. Az angol szereti a legegyszerűbben kifejezni magát, és mivel mindkét verzió azonosan érthető, igy a "the" nélkül jobb lehet a megoldás.(Az ő szine a rózsaszin.= Az ő szine rózsaszin.) --- Ez csak az én elgondolásom!


CzaltigHilda

Szerintem azért "her", mert az angol gondolkodás szerint "neki a színe". A "her" jelentése "őt, neki".


2004.10.5

Miért nem lehet a mondat elött ”the”?


FehrAnna8

A She..miért nem jó ???


Puku369784

@Nefelecs11 nem muszáj beletenni az "a"-t

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.