A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The color orange"

Fordítás:A narancssárga szín

4 éve

13 hozzászólás


Attila23

Szerintem itt nem az a lényeg, hogy a narancssárga van egy szín hanem például ha azt kérdezik tőled, hogy melyik a kedvenc színed. Akkor te ezt mondod, hogy a narancssárga szín.

4 éve

sirbob4

Is hol van?

2 éve

cs.luke

Ez nem "The orange is color" lenne? Én "a szín narancssárga" -ként fordítottam.

4 éve

zsofiata

De. Én is.

3 éve

bri953614

Igazad van. Szerintem is :)

2 éve

sirbob4

Nekem nem mondta

2 éve

Sztankay54

Én is a,mert ilyen a sorrend.Korrigálandoó ez a program,de a helyesírás gyakorlása nekem a cél.A szivecskék és csillagok nem számítanak.

4 éve

zsoozsy59

Szerintem a programban rosszul szerepel a megfejtés.

3 éve

KandoZsane

Nem rosz a program csak a(z) ,,orange" szo narancsot is jelent es ha azt mondod ,,orange is color " akkor azt mondod hogy,, a narancs szines "

3 éve

Phineas11

Azt irtam :the colour orange.A megfejtes meg az volt ,hogy The color orange. Miert nem fogadta el? aki tudja kerem irja meg☺

3 éve

BenceVarga1

Nem colour véletlenül?

2 éve

pjzmin1

Nem az mást jelent

2 éve

cat10001

A narancssárga színű szín. Ez a javítás. Nagyon értelemes

5 hónapja

Kapcsolódó fórumok