Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bundan böyle iki renk kullanacağım ."

Çeviri:Ab jetzt werde ich zwei Farben verwenden.

0
1 yıl önce

3 Yorum


eceg09
eceg09

ab jetzt werde ich zwei farben nutzen neden olmaz?

1
Cevap ver1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

O da olabilir.

Ama bence "verwenden, benutzen", "nutzen"-den daha kullanılıyor.

0
Cevap ver1 yıl önce

canberkguven1065

'Bundan böyle' için 'von jetzt an' kullanılamaz mı ?

0
Cevap ver1 yıl önce