1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Willkommen!"

"Willkommen!"

Çeviri:Hoş geldin!

December 13, 2016

42 Yorum


boraulcay1

hosgeldin diye bir arada yazdim kabul etmedi


Eluvian_

Dogru yazimi "hoş geldin"dir.


Eluvian_

"willkommen", kelimenin üstüne gelindiğinde anlamları gözüküyor.


ekaryabaros

"Hosgeldiniz" bilesik yazilir. Hadi ayri yazdiniz tamam da bilesigini neden kabul etmiyorsunuz


zaferhamza

Kabul etmiyo üç kez söyledim wilkommın


ElifKaraca739042

ben hoşgeldiniz yazdım doğru ama yanlış diyor saçma


MstfKck1

ben türkçede bitişik yazılır diye biliyorum


smailMertz1

Hosgeldin yazdim kbul etmedi


suna384694

Nasıl saçmalık doğru yaptın diyor ama ilerlemek için seçenek sunmuyor biraz daha oynarsam sinir hastası olurum


CahidTuna

hoş geldin ile hoşça geldin aynı değil mi?


MzeyyenMal1

hoşgeldin türkçede ayni yazilmaz


Berkay1286

Hosgeldin yazdım yanlış dedi ne alaka ya?


DOGUKAN650641

Birlesik yazinca hata etmis olmiyoruz bence


Diamond_League__

MagnumGirl188 ekleyin PUBG Mobile


Ahmetzbek13

Hoşgeldiniz yazdim kabul etmedi , halbuki dogru


Ahmetzbek13

Hoşgeldiniz yazdim kabul etmedi halbuki dogru


AliKaya668007

Willkommel yazdim yanlislikla ama kabul etti sistem willkommen olarak gordu harf hatasi yaptim normalde


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bitişik biçimde yazmam neyi değiştiriyor.(Hoşçakal !)


beytullahcvs

    Cevabım kabul edilmeli


Sude99457

    Hoşbulduk var mı?


Sude99457

    Hoşbulduk da var mı?


KeremDeniz572423

    Selamlar arkadaşlar nasilsinız?


Coni366480

    Hosgeldiniz neden olmadı ki?


hiraNur36

    Harf hatasıyla yanlış kabul eden koca yürekli uygulama şaşırtmadın beni


osman109372

    Hosgeldin turkcede birlikte yazilmazmi..benmi yanlis biliyorum..


osman109372

    Yine yaziyorum Hosgeldin.. Hosgeldin.. Hosgeldin.. Hos geldin degil bosluk yok


Abdlkadir213036

    "Welcome" ye çok benziyor.


Amy_1542

    Lan ilkimm ilkkk


Elif_terzioglu

    Bu yanlis degil hatali yazim olmali


Metesahin2

    Hoş geldin mi hoş geldiniz mi?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.