Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu benim çantam."

Çeviri:Das ist meine Tasche.

1 yıl önce

2 Yorum


spanieltr

Neden diese değil de, dies kullanıyoruz daha önce de aynı durumla karşılaştım. Die Tasche - Diese Tasche olmaz mı?

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Diese Tasche evet, ama burada bu Dies cümlenin başında ve isim Tasche onun arkasında değil.

Cümlenin "Bu"-sunun çanta olduğunu bilmiyoruz (bunu bildirmek istiyoruz!), o yüzden burada "Bu" için nötr olan "Dies" kullanıyoruz.

1 yıl önce