1. Forum
  2. >
  3. Topic: Greek
  4. >
  5. "The tie is dark blue."

"The tie is dark blue."

Translation:Η γραβάτα είναι σκούρο μπλε.

December 14, 2016

11 Comments


Lng52-._

"σκούρη μπλε" vs. σκούρο μπλε. What's the difference?


Dimitra956826

It's almost the same thing. The adjective is σκούρος, σκούρη, σκούρο (masc, fem, neut). You can either say σκούρη μπλε, as referring to the tie being dark colored and blue, or σκούρο μπλε, as referring to the blue color of the tie being dark. Both are equally used in Greek, especially in spoken. ^.^


OLGA616902

Σκούρη refers to the tie. Σκούρο refers to the colour.


Stergi3

σκούρα instead of σκούρη is better Greek.


Stergi3

Latin "obscura", loan word


MegaMayday16

In spanish ist oscuro. In german we have "obskur" when something is weard


PauloMuffato

And escuro(a) in Portuguese.


Yoryos1

Καλησπέρα. Σε σχόλιο εδώ έχει επισημανθεί ότι -στα ελληνικά- το σωστό για τη γραβάτα είναι «σκούρα μπλε». Όμως, το «σκούρα» το χαρακτηρίζει τυπογραφικό λάθος


jaye16
Mod

Παρακαλώμ δείτε τη πρόταση που δημιουργήθηκε από τον Duolingo στην κορυφή αυτής της σελίδας αυτό είναι η σωστή. Και λέει"

Η γραβάτα είναι σκούρο μπλε

Πού το είδες αυτό; Σε σχόλιο εδώ έχει επισημανθεί ότι -στα ελληνικά- το σωστό για τη γραβάτα είναι «σκούρα μπλε». Δεν είναι σωστό.


Yoryos1

Αρχικά ευχαριστώ για την απάντηση. Υπάρχουν σχόλια, εδώ, τα οποία επισημαίνουν πως το «σκούρο» αναφέρεται στο χρώμα και το «σκούρα» στη γραβάτα. Επίσης ότι το «σκούρα» είναι πιο δόκιμο από το «σκούρη» στα ελληνικά. Φρονώ λοιπόν ότι λανθασμένα δε γίνεται αποδεκτή η απάντηση «η γραβάτα είναι σκούρα μπλε», γιατί στα ελληνικά είναι σωστή - ως φράση- και την χρησιμοποιούμε. Όπως -ένα άλλο παράδειγμα- λέμε/γράφουμε «η γραβάτα είναι κίτρινη».

Learn Greek in just 5 minutes a day. For free.