Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He has a great personality."

Překlad:On má skvělou osobnost.

před 1 rokem

13 komentářů


kristapele
kristapele

ale to se moc v češtině neříká

před 1 rokem

ata75

v češtině je to pěkná tatarárna. Vlasta

před 10 měsíci

kristapele
kristapele

Souhlasím, překlad On má skvělou osobnost je nesmysl

před 10 měsíci

jenda48
jenda48

"On je skvělá osobnost", nebo "On je skvělou osobností". Ale už tam není přeložení slovíčka "has", to se líbit nebude. Holt, z naší strany nestačí říct, že " česky se to tak neříká" Ale chápat to tak můžeme. Člověk se musí rozhodnout, jestli mu jde o lingoty a pokrok ve studiu, nebo tomu rozumí.

před 10 měsíci

tom837905

proč nejde překlad: je skvělá osobnost

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze tomu by odpovidala anglicka veta 'He IS a great person.

před 1 rokem

Jenda-48

Když už trváte na slovesu "má" tak změňte překlad na " On má skvělé osobní vlastnosti" Protože to co je uvedeno jako překlad, není česky, pouze se skládá z českých slov.

před 1 rokem

kristapele
kristapele

Souhlasím s tímto překladem.

před 10 měsíci

tom837905

s tím s vámi souhlasím. myslím ale, že významově je to stejné.

před 1 rokem

kristapele
kristapele

není to stejné, mít skvělé osobní vlastnosti ještě neznamená být osobnost

před 10 měsíci

OndrejEdaS

Nahlášeno: On má úžasnou osobnost, jako možný překlad.

před 9 měsíci

Dave567045

tato věta se v češtině nepít nepouziva

před 9 měsíci

currentuser

"Má PARÁDNÍ charakter".

před 5 měsíci