Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Daher der Name."

Çeviri:Bu sebeple isim.

1 yıl önce

8 Yorum


eceg09
eceg09

bu cümlenin anlamı nedir?

1 yıl önce

KissMyAdonis

Moderatörler almanca bilmediği için google translatele yapıyorlar soruları :D

1 yıl önce

eceg09
eceg09

ahah

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Evet, bu cümlenin anlami var. Sik sik kullaniyoruz. Sadece az Türkçe biliyorum, ama bunu anlatmaya çalışıyorum. 1) =bir deyim: "Daher der Name" veya "Daher der Name Bratkartoffel" = Uzun bir süre bir şey anlamiyoruz. Son olarak biz anlamak. O zaman biz o demek. 2) Örneğin: Bir arkadaş size lakap takar. Başka kimse adi ne anlama geldiğini bilmiyor. Ondan sonra anlamiyorum (bu arkadaş söyledi) Şu anda biz demek: "Daher der Name" veya "Daher der Name Bratkartoffel".

1 yıl önce

nonbenda

Teşekkürler!

10 ay önce

Nerminifti

Cok anmamsiz bir cümle

1 yıl önce

Ali64583

'Ismin anlami ordan geliyor.' Diye aciklamislardi bana birisine soyismin anlami ne diye sorduklarinda soyismim ordan geliyor derken kullandigimiz gibi.

11 ay önce

humetin

"Başkaca bir açıklamaya gerek yok, budur" anlamında . Örneğin "Daher der Name Bratkartoffel" sagt man über etwas, das sich von alleine erklärt; Ausspruch, wenn etwas keiner weiteren Erklärung bedarf

9 ay önce