"Daher der Name."

Çeviri:Bu sebeple isim.

December 14, 2016

9 Yorum


eceg09

bu cümlenin anlamı nedir?

December 14, 2016

SabineBergmann1

Evet, bu cümlenin anlami var. Sik sik kullaniyoruz. Sadece az Türkçe biliyorum, ama bunu anlatmaya çalışıyorum. 1) =bir deyim: "Daher der Name" veya "Daher der Name Bratkartoffel" = Uzun bir süre bir şey anlamiyoruz. Son olarak biz anlamak. O zaman biz o demek. 2) Örneğin: Bir arkadaş size lakap takar. Başka kimse adi ne anlama geldiğini bilmiyor. Ondan sonra anlamiyorum (bu arkadaş söyledi) Şu anda biz demek: "Daher der Name" veya "Daher der Name Bratkartoffel".

July 16, 2017

nonbenda

Teşekkürler!

October 1, 2017

KissMyAdonis

Moderatörler almanca bilmediği için google translatele yapıyorlar soruları :D

January 15, 2017

eceg09

ahah

January 23, 2017

Ali64583

'Ismin anlami ordan geliyor.' Diye aciklamislardi bana birisine soyismin anlami ne diye sorduklarinda soyismim ordan geliyor derken kullandigimiz gibi.

August 22, 2017

humetin

"Başkaca bir açıklamaya gerek yok, budur" anlamında . Örneğin "Daher der Name Bratkartoffel" sagt man über etwas, das sich von alleine erklärt; Ausspruch, wenn etwas keiner weiteren Erklärung bedarf

November 8, 2017

Nerminifti

Cok anmamsiz bir cümle

March 22, 2017

messer689857

Bundan dolayı isim..(?)

May 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.