1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I run towards my wife in the…

"I run towards my wife in the street."

Fordítás:A feleségem felé futok az utcán.

February 24, 2014

16 hozzászólás


BernadettH1

Utcában miért nem jó?


nagyi60

Nem akarok okoskodni, de az in az ban ben tehát útcában.


vasvariistvan

Azt hiszem még kell tanulnunk, hogy ők úgy mondják mi meg így.


Ands476507

:) Viszont nem azt fordítjuk, amit mondanak, hanem amire gondolnak... Magyarul az "utcán futni" akár több utcán át is lehet - az "utcában" futás viszont egy utcához kötött.


Gyorgyike

mi a különbség a szaladok és a futok között?


Nyuszedli

Szerintem csak annyi, hogy azt nem rakták ide bele :)


sebipayne

A feleségem felé futok az úton? Ez nem magyarosabb?


gsziszi

Nem. Út road, utca street


tothcila

Valóban a road utat jelent, de a street utat és utcát is. Tehát elfogadom a megoldást és be is jelentem.


gsziszi

helyes, döntsenek ők. amúgy árnyalatnyi a különbség, valóban


nagykore.m

Nekem már elfogadta az utcában-t


Ands476507

A "rossz válaszom" : A feleségem felé futok az úton. Úton - utcán szerintem nincs lényegi különbség, magyarul gyakorta szinonimaként használjuk


Ands476507

Na jó, látom kis ügy, nem jelentem, de továbbra is így használom. Legfeljebb itt nem...


Peter982301

A feleségemhez rohanok. Ezt hogy mondják?


DezsBodor2

Sokkal "magyarosabb" ha futok a feleségemhez mint a felé? Vagy van különbség?


ErikaVig3

Miért nem segítenek a kiejtésben fonetikus aláírással? Abbahagyom sajnos a Duolingon a tanulást, mert nem tudom jól kiejteni a szavakat! Nagyon sokat tanulok, de nincs értelme, mert rosszul ejtem a szavakat! Űdv Víg Erika

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.