"Kediler sütü içer."

Çeviri:The cats drink the milk.

4 yıl önce

29 Yorum


TurgutMaras

Ya şu The ne kadar önemliymiş

3 yıl önce

Hamza553318

Sorma ya

1 ay önce

BugraEskic

Sut icer deseydi the olmazdi

4 yıl önce

fatihgzc2

Süt - sütü arasında fark olduğu için

4 yıl önce

arzuyesimy

Niye the milk oldu

4 yıl önce

mujaheed

süt içer değil, sütü içer denildiği için. yani belirli olma hali var, bu sebepten dolayı "the" eki geliyor. süt içer demek isteseydik "the cats drinks milk" olabilirdi.

4 yıl önce

Sumeyyeet

ya ama hani uncountable larda hiçbir ek getirmiyorduk konu anlatımında öyle yazdığı için milk in önüne the getirmemiştim ve şimdi de anlayamadım?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

the ek değil kelime. uncountablelara çoğul eki gelmez

3 yıl önce

glaytabakolu

süt içer diyor the koymadım diye yanlış saydı

2 yıl önce

haticekaya277917

Bi anlatir misiniz ben anlamadim

10 ay önce

BeyzaRobyn

Neden "the cats drinks the milk." değil?

4 ay önce

Hilal835051

Drink olmasinin sebebi kedilerin cogul olmasi eger cat olsaydi drinks olurdu s takisi tekillere gelir he she ve it'e gelir diye biliyorum

3 ay önce

PassionatePotato

+1

3 ay önce

Osman912483

Kediler sütü içer

Önceki yorumlarda arkadaşımızın biri the 2 tane olursa sahiplik bildirir demişti yani bu sorunun cevabi o yoruma gore. Süt kedinin oluyordu. Yani lutfen bilmediğiniz ve emin olmadığınız cecapları buralara yazmayiniz selamlar

4 ay önce

esincelik
esincelik

Kediler derken genel degil mi, niye the var daha önceki bazi alistirmalarda-ördekili olanlar- the yoktu ve genelleme oldugu icin diye aciklanmisti nasil farki anliyacagim ?!

2 ay önce

esincelik
esincelik

?

2 ay önce

amasya3405

amaaaaan ne fark eder ki

1 yıl önce

yceldeniz

hj

1 yıl önce

Ege205141

The koymadım diye yanlış çıktı

1 yıl önce

Yiit717749

The yerine a yaptım ne farkı var ?

1 yıl önce

Gzmnur

Neden the cats oldu peki cats drink the milk olamaz miydi?burada yanlis nedir?

3 yıl önce

yceldeniz

çok saçma

1 yıl önce

sonsuz-7

Şu s takısını çözsem işi tamamlamış olacam

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

S takisi isme geldiginde cogulluk anlami katarken fiile geldiginde ondan onceki oznenin he/she/it ten biri oldugunu anlariz. Cogul ozneyle kullanilan fiiller de s takisi almaz, tekiller alir. Ve i/you/we/they den sonra fiil s takisi almaz

4 yıl önce

ilaydasimal

The cats drinks the milk dedim yanlış oldu ya :( neden yanlış :(

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Cunku the cats coguldur o yüzden drink yazmak zorundasin. Drinks tekiller için

4 yıl önce

sezer139

Bnde oyle yazdim sonradan anladim ki sut demiyo sutu diyiyo o yuzden THE MILK olmasi lazim

3 yıl önce

okan.bahri

Peki "A cats drink the milk" te ne hata var

4 yıl önce

talhaaksu

soruda bir kedi değil birçok yani çoğul kelimeden bahsettiği için a kullanılmaz eğer " bir kedi veya kedi " denilseydi olurdu

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.