Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kediler sütü içer."

Çeviri:The cats drink the milk.

0
4 yıl önce

15 Yorum


TurgutMaras

Ya şu The ne kadar önemliymiş

6
Cevap ver3 yıl önce

BugraEskic

Sut icer deseydi the olmazdi

3
Cevap ver4 yıl önce

fatihgzc2

Süt - sütü arasında fark olduğu için

3
Cevap ver4 yıl önce

arzuyesimy

Niye the milk oldu

0
Cevap ver24 yıl önce

mujaheed

süt içer değil, sütü içer denildiği için. yani belirli olma hali var, bu sebepten dolayı "the" eki geliyor. süt içer demek isteseydik "the cats drinks milk" olabilirdi.

4
Cevap ver4 yıl önce

Sumeyyeet

ya ama hani uncountable larda hiçbir ek getirmiyorduk konu anlatımında öyle yazdığı için milk in önüne the getirmemiştim ve şimdi de anlayamadım?

0
Cevap ver22 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

the ek değil kelime. uncountablelara çoğul eki gelmez

1
Cevap ver2 yıl önce

glaytabakolu

süt içer diyor the koymadım diye yanlış saydı

0
Cevap ver1 yıl önce

haticekaya277917

Bi anlatir misiniz ben anlamadim

0
Cevap ver8 ay önce

BeyzaRobyn

Neden "the cats drinks the milk." değil?

0
Cevap ver2 ay önce

Hilal835051

Drink olmasinin sebebi kedilerin cogul olmasi eger cat olsaydi drinks olurdu s takisi tekillere gelir he she ve it'e gelir diye biliyorum

1
Cevap ver1 ay önce

PassionatePotato

+1

0
Cevap ver1 ay önce

Osman912483

Kediler sütü içer

Önceki yorumlarda arkadaşımızın biri the 2 tane olursa sahiplik bildirir demişti yani bu sorunun cevabi o yoruma gore. Süt kedinin oluyordu. Yani lutfen bilmediğiniz ve emin olmadığınız cecapları buralara yazmayiniz selamlar

0
Cevap ver2 ay önce

esincelik
esincelik

Kediler derken genel degil mi, niye the var daha önceki bazi alistirmalarda-ördekili olanlar- the yoktu ve genelleme oldugu icin diye aciklanmisti nasil farki anliyacagim ?!

0
Cevap ver2 hafta önce

esincelik
esincelik

?

0
Cevap ver2 hafta önce