"У мене коричнева тарілка."

Переклад:I have a brown plate.

2 роки тому

5 коментарів


Iryna254368

Незрозуміло, коли потрібен артикль, а коли ні. Чому тут "a brown"?

2 місяці тому

Maksum_Ko

I've got a braun plate хіба не вірно? Я на курси ходжу наразі і мені такий варіант втовкмачують в голову.

2 роки тому

SergiyMarc

І чим , це тебе таким , годують :D

5 місяців тому

Kiri2018

Це не зовсім англійська це американська мова тому що мені батько сказав

4 місяці тому

shkrjab
shkrjab

Та-ак, я теж це чув... ))

3 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.