Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Já myslím, že ten klobouk je vynikající."

Překlad:I think the hat is excellent.

před 1 rokem

3 komentáře


KubaHusika

může být použito slovo perfect? když ne tak proč. díky

před 1 rokem

JanTatouse
JanTatouse

Ano, můžeme někomu pochválit klobouk se slovy "I think the hat is perfect".

V okruhu nejbližších synonym slova 'excellent' ale 'perfect' není. Protože když je něco perfektní, znamená to že už to lepší být nemůže, kdežto když je něco vynikající, znamená to že je to prostě velmi dobré (ale ne nutně dokonalé).

před 1 rokem

Gnatteris

A co treba outstanding?

před 10 měsíci