"I am from the West."

Fordítás:Nyugatról származom.

February 24, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


MagyariDor1

Miért nem jó az, hogy: " A nyugatról származom"?


Zsolt_Siska

Ez magyarul sem hangzana túl jól.Ennyire nem konkrét a hely.Esetleg'a vadnyugatról'...de ahhoz meg vegyél fel kalapot!:)


konvergal

Van egy elírás az egyik helyesnek jelölt válaszban: Myugatról vagyok.


Timtimko

Nem tudom mikor lett jelentve, de még nincs javítva. :( Jelentem én is. (2014.05.12)


fectroll

(2014.11.07.) - re már ki lett javítva.


xfact1234

Bakker 2019 karácsony van. Mar 5-eve írták.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.