Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She has a newspaper."

Tłumaczenie:Ona ma gazetę.

4 lata temu

6 komentarzy


JakubJodel

Posiada jest bledem? No chyba nie. :)

4 lata temu

michasia960206

Nie "She" nie moze byc "have" musi byc "has" bo "has" jest "He" "It" i wlasnie "She"

1 rok temu

onlinemaster

Czy "She have a newspaper" będzie również poprawnie?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

nie, ponieważ czasowniki w czasie teraźniejszym zachowały w angielskim szczątkową formę odmiany w postaci litery -s w 3. os. l. poj., a w przypadku "have", jest to "has"

4 lata temu

JuliaL32

Ale tylko w czasie present simple. W czasie present cont. (który też jest czasem teraźniejszym) nie dodajemy "s" lecz końcówkę "ing". Myślę źe pomogłam :)

3 lata temu

DominikaKo826405

Pomogłaś♡

3 lata temu