"There is a lot of traffic today."

Çeviri:Bugün çok trafik var.

4 yıl önce

2 Yorum


saygink
saygink

Trafik kavramının basitçe "akış" anlamına gelmesi nedeniyle, "a lot of traffic" yerine "heavy traffic" kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Türkçe'de "trafik var" cümlesini "trafik tıkalı" anlamında kullanıyoruz ama "there is traffic" cümlesi İngilizce'de böyle bir anlam taşımıyor; yolda arabaların gittiği anlamına geliyor. Bu akış ağırlaştığı zaman da "heavy traffic" haline geliyor diye düşünüyorum.

4 yıl önce

sugarmilkeu

Of yerine if yazmisim yaaa algilamiyo yazim yanlisini T_T

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.