"Sizin şimdi zamanınız var mı?"

Çeviri:Do you have time now?

4 yıl önce

12 Yorum


altugcyhn

"are you any time now" gibi bir cumlede aynı anlama gelir mi

4 yıl önce

volkanyasasin

cümleye "are you" ile başlarsanız direk kişi ile ilgili bir soru sormuş oluruz. Örneğin; are you ill, sen hasta mısın veya are you aslı, sen aslı mısın gibi.

3 yıl önce

HulyaCakka

do you have any time now? kabul edilmeliydi.

2 yıl önce

adamim

Have you time now? Kabul edilemez mi neden?

4 yıl önce

Ugur1966
Ugur1966

Got kullanmaliydin

3 yıl önce

EdebiyatDt

Have got bir kalıp sadece soru olunca have başa gelir

3 yıl önce

volkanyasasin

"have you got time at the moment" cümlesini de kabul etmesi gerekmez mi ?

3 yıl önce

fsaygi1

Do you have any time now olmaz mı

2 yıl önce

SeyhanOZEN

"... for now" hatalı mıdır?

4 yıl önce

MustafaSahinkaya

Got nedir neden geliyor

3 yıl önce

EdebiyatDt

Türkçe düşünüp ingilizce öğrenemeyiz bir kalıp varsa bu böyle ezberlenmeli

3 yıl önce

m.sakirsonmez

“Have you got any time now.” ile “Do you have time now” cümlelerinin farkı nedir? Bu konuya açıklık getirebilir misiniz?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.