1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sizin şimdi zamanınız var mı…

"Sizin şimdi zamanınız var mı?"

Çeviri:Do you have time now?

February 24, 2014

12 Yorum


altugcyhn

"are you any time now" gibi bir cumlede aynı anlama gelir mi

March 4, 2014

volkanyasasin

cümleye "are you" ile başlarsanız direk kişi ile ilgili bir soru sormuş oluruz. Örneğin; are you ill, sen hasta mısın veya are you aslı, sen aslı mısın gibi.

December 30, 2014

HulyaCakka

do you have any time now? kabul edilmeliydi.

August 27, 2016

adamim

Have you time now? Kabul edilemez mi neden?

October 28, 2014

Ugur1966

Got kullanmaliydin

December 27, 2014

EdebiyatDt

Have got bir kalıp sadece soru olunca have başa gelir

December 9, 2014

volkanyasasin

"have you got time at the moment" cümlesini de kabul etmesi gerekmez mi ?

December 30, 2014

fsaygi1

Do you have any time now olmaz mı

February 19, 2016

SeyhanOZEN

"... for now" hatalı mıdır?

February 24, 2014

MustafaSahinkaya

Got nedir neden geliyor

December 7, 2014

EdebiyatDt

Türkçe düşünüp ingilizce öğrenemeyiz bir kalıp varsa bu böyle ezberlenmeli

December 9, 2014

m.sakirsonmez

“Have you got any time now.” ile “Do you have time now” cümlelerinin farkı nedir? Bu konuya açıklık getirebilir misiniz?

June 2, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.