1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sizin şimdi zamanınız var mı…

"Sizin şimdi zamanınız var mı?"

Çeviri:Do you have time now?

February 24, 2014

15 Yorum


altugcyhn

"are you any time now" gibi bir cumlede aynı anlama gelir mi


volkanyasasin

cümleye "are you" ile başlarsanız direk kişi ile ilgili bir soru sormuş oluruz. Örneğin; are you ill, sen hasta mısın veya are you aslı, sen aslı mısın gibi.


HulyaCakka

do you have any time now? kabul edilmeliydi.


adamim

Have you time now? Kabul edilemez mi neden?


Ugur1966

Got kullanmaliydin


EdebiyatDt

Have got bir kalıp sadece soru olunca have başa gelir


volkanyasasin

"have you got time at the moment" cümlesini de kabul etmesi gerekmez mi ?


fsaygi1

Do you have any time now olmaz mı


gser1

şu do/does hangi durumlarda geliyor ya bıktım onlardan


SeyhanOZEN

"... for now" hatalı mıdır?


enesozdg

"... for now" daha çok "..şimdilik" gibi bir anlamı var


MustafaSahinkaya

Got nedir neden geliyor


m.sakirsonmez

“Have you got any time now.” ile “Do you have time now” cümlelerinin farkı nedir? Bu konuya açıklık getirebilir misiniz?


Simge49508

Now do you have time diyorum yanlış kabul ediyor. "now" illa sonda mı olmalı?


Hulyanur86

Do you have time now baştaki d harfim küçük diye kabul edimedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.