Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They eat beef."

Çeviri:Onlar dana eti yerler.

-1
4 yıl önce

56 Yorum


bilgekaganyilmaz

Herkes te biftek diye düşünüyor. Beef=dana eti. Öğrenmiş olun. Biftek=steak.

51
Cevap ver3 yıl önce

MineBorucu

katılıyorum

2
Cevap ver2 yıl önce

kursad836653

Evet bende biftek yazmistim , tesekkurler bilgilendirme icin.

0
Cevap ver7 ay önce

Zeynep367475

Teşekkürler

0
Cevap ver5 ay önce

DEFNE28110

Aynen öyle

0
Cevap ver2 ay önce

fatma977573

Evet yani

-3
Cevap ver2 yıl önce

melihsenkaya

onlar dana yer dedim kabup etmedi, dana eti dicekmisiz..dana kemigi yiyenler de var demek :D

10
Cevap ver2 yıl önce

DahiDuygu

:D asgsdgasg

2
Cevap ver1 yıl önce

incikin_
incikin_

Bir dahaki sefere "Onlar her bayram danaya girer."i deneyin, kesin kabul edilir.

dana: calf (hayvanın adı)
dana eti: beef (etin cinsi)
biftek: steak (etin pişirilme yöntemine uygun olarak kesilmiş hali diyebiliriz sanırım)

1
Cevap ver19 ay önce

Yusuf8213

Ben Onlar Eti Yer Dedim Dana Demedim Diye Kabul Etmedi

0
Cevap ver6 ay önce

Dilek738997

Ortalık kasapa dönüştü ya la :)

8
Cevap ver3 yıl önce

aleynatece

Anne @ li pilav dan kaldımi Hayir a1000 yedi oglum

8
Cevap ver2 yıl önce

Yusuf8213
0
Cevap ver6 ay önce

MehmetMihy

Beef "Biftek" Meat "Et" değil miydi?

4
Cevap ver4 yıl önce

BIcHsn

Beef dana eti, lamb kuzu eti bunlarin genel adi ise meat. Digerleri et cesiti.

34
Cevap ver14 yıl önce

SenemDila

evet

6
Cevap ver3 yıl önce

fatma977573

Hayır değil

-7
Cevap ver2 yıl önce

aybek_hso

Aynen öyleee

0
Cevap ver3 yıl önce

tunxtun

Bize okullarda meat i et diye anlatıyorlarlar arkadaş

0
Cevap ver2 yıl önce

ismail616733

Et meat degil mi

0
Cevap ver2 yıl önce

mehase

Beef = Et, Dana eti (Yukarıda ki cümle de dana eti anlamında kullanılılmıştır.)

Meat= Et, Yenecek et

0
Cevap ver2 yıl önce

Emirhanyy

Beef biftek diye biliyodum ben ama ingilizce sözlüğünede bi bakıyım

0
Cevap ver2 yıl önce

Emirhanyy

Arkadaşlar ing sözlük baktım beef et demekmiş bundan sonra beef e et diyin

0
Cevap ver2 yıl önce

acakmak68

Meat deyince tavuk eti balik eti gibi etler dusunulebilirmi

0
Cevap ver2 yıl önce

incikin_
incikin_

Tavuk eti, hindi eti vs. "meat" sayılıyor. Vejeteryanlar açısından bakarsanız balık eti de "meat" kategorisinde sayılabilir; ancak yemek kültüründe ve restoran menülerinde "deniz ürünleri" (= seafood) kategorisinde yer alıyor.

0
Cevap ver9 ay önce