"They eat beef."

Çeviri:Onlar dana eti yerler.

4 yıl önce

58 Yorum


bilgekaganyilmaz

Herkes te biftek diye düşünüyor. Beef=dana eti. Öğrenmiş olun. Biftek=steak.

4 yıl önce

MineBorucu

katılıyorum

2 yıl önce

kursad836653

Evet bende biftek yazmistim , tesekkurler bilgilendirme icin.

9 ay önce

Zeynep367475

Teşekkürler

7 ay önce

DEFNE28110

Aynen öyle

4 ay önce

fatma977573

Evet yani

2 yıl önce

melihsenkaya

onlar dana yer dedim kabup etmedi, dana eti dicekmisiz..dana kemigi yiyenler de var demek :D

2 yıl önce

DahiDuygu

:D asgsdgasg

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Bir dahaki sefere "Onlar her bayram danaya girer."i deneyin, kesin kabul edilir.

dana: calf (hayvanın adı)
dana eti: beef (etin cinsi)
biftek: steak (etin pişirilme yöntemine uygun olarak kesilmiş hali diyebiliriz sanırım)

11 ay önce

Yusuf8213

Ben Onlar Eti Yer Dedim Dana Demedim Diye Kabul Etmedi

8 ay önce

Dilek738997

Ortalık kasapa dönüştü ya la :)

3 yıl önce

aleynatece

Anne @ li pilav dan kaldımi Hayir a1000 yedi oglum

2 yıl önce

Yusuf8213
8 ay önce

MehmetMihy

Beef "Biftek" Meat "Et" değil miydi?

4 yıl önce

BIcHsn

Beef dana eti, lamb kuzu eti bunlarin genel adi ise meat. Digerleri et cesiti.

4 yıl önce

SenemDila

evet

3 yıl önce

fatma977573

Hayır değil

2 yıl önce

aybek_hso

Aynen öyleee

3 yıl önce

tunxtun

Bize okullarda meat i et diye anlatıyorlarlar arkadaş

3 yıl önce

ismail616733

Et meat degil mi

2 yıl önce

mehase

Beef = Et, Dana eti (Yukarıda ki cümle de dana eti anlamında kullanılılmıştır.)

Meat= Et, Yenecek et

2 yıl önce

Emirhanyy

Beef biftek diye biliyodum ben ama ingilizce sözlüğünede bi bakıyım

2 yıl önce

Emirhanyy

Arkadaşlar ing sözlük baktım beef et demekmiş bundan sonra beef e et diyin

2 yıl önce

acakmak68

Meat deyince tavuk eti balik eti gibi etler dusunulebilirmi

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Tavuk eti, hindi eti vs. "meat" sayılıyor. Vejeteryanlar açısından bakarsanız balık eti de "meat" kategorisinde sayılabilir; ancak yemek kültüründe ve restoran menülerinde "deniz ürünleri" (= seafood) kategorisinde yer alıyor.

11 ay önce

ZeynepKaynar1

arkadaşlar BEEF = Dana Eti lütfen biftekle karıştırmayın.

2 yıl önce

kmc60

işine gelince biftek işine gelmeyince başka bişey !!!! ne dandik bi dil yahu ,

2 yıl önce

eliff_spn

Beef dana eti gencler . Biftek steak djjdjdjd

2 yıl önce

hatice545318

Hayır eti demesek noluyor yani :(

2 yıl önce

YkselUyar

Sıkıldık et yemekten biraz da kurufasulye yiyelim :)

2 yıl önce

sosyolojis

they eat mı they eats mı olacak çünkü onlar diyor birden fazla kişi ama yer diyor yerler yerine neden?

1 yıl önce

NURALEYNASOYORAL

THEY EAT BEEF cümlesinde eat ın sonuna neden S gelmemiş

1 yıl önce

AhmetAnna

meat et değilmi beef et diyo

1 yıl önce

omer485

ben kırmızı et yazmaktan cevaplıyamıyorumki

1 yıl önce

gorkemc94

Türkçe de eğer özneye çoğul eki gelirse fiile gelmez fiile gelirse özneye gelmez

1 yıl önce

Metinzber

Stackhouse lutfen

1 yıl önce

tuti114496

Beef biftek diye biliyordum bende kedime beefli mama aliyorum hep biftekli yazıyor :/

11 ay önce

Merve332734

Kesinlikle katılıyorum

11 ay önce

nazl365590

Teşekkür ederim. (Açıklama için)

10 ay önce

RmeysaFeyz

Kenfi sesini dinlettim onu bile anlamiyo

8 ay önce

MUSTAFAsef693935

G

8 ay önce

MUSTAFAsef693935

G

8 ay önce

esmiralda20918

Dana etiv

5 ay önce

MehmetNefarious

Herkeze merhaba, bu soruda herkes ''Beef'' kelimesine ''Biftek'' demiş aslında şöle görünen o ki biftek aslında kabul edilmelidir çoğu İngilizce hocası gibi beef kelimesini biftek olarakda kabul eder ama burda bune kanmayın beef biftekde olarak kullanabilir. (Burayı önemsemeyin :/)

4 ay önce

BesteKaram

Madem yanlis neden koyuyorlar..

3 ay önce

ayyus4

İyice acıktım be

1 ay önce

nurcan385565

Yalnizca danayi gördüm. Eti yazdigini fark etmemistim

1 ay önce

Maglikon

onlar sığır eti dedim kabul etmedi

2 yıl önce

TCZeyn0

sözlükte sığır eti diyo

2 yıl önce

kralmidas

onlar biftek yer olmazmı beef biftek olmuyormu yani ?

2 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    Beef biftek anlamına da gelmiyor mu?

    3 yıl önce

fatma977573

    Hayır dana etini kabul ediyo

    2 yıl önce

garywhitebuk

    biftek dedim ama et dedi bana. et için meat diyorsun ama biftek içinde meat diyorsun. hadi canım

    3 yıl önce

sedo06

    Beef dana etimi, bifrek mi karar verin.

    3 yıl önce

SenemDila

    dana eti

    3 yıl önce

neval007

    Dana eti.

    2 yıl önce

ZeynepKaynar1

    dana eti

    2 yıl önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.