1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My shirts"

"My shirts"

Çeviri:Benim gömleklerim

February 24, 2014

24 Yorum


erkantasci

Etekle gomlegi hep karistiriyorum bunun icin bir teknik yok mu


sukranklm

Gömlek shirt ya hani, t-shirts den aklina gelsin..


pnar621006

Thankyou my friends


Ezginurcuk

Skirt te t var etekte de var ama gömlekte yok


rem40tr

Gömleğin şekli tişörte benzer. Tişörtün ingilizcesi T-shirt tür. Bunlar belki yardımcı olur


AdaYaren23

'' s'' takısı aldığı için çoğul oluyor o nedenle benim gömleğim olmaz benim gömleklerim olur


mucahit67

Gomleklerim de olur benim gomleklerim de olur


ismailefe10

Hep mi karistirilir buu


elif628018

Nedense hep etekle gömleği karıştırıyorum.


SinanBayte

Cok karıştırılıyor


Asl232862

Shirts gömlek değil arkadaşlar yarım kollu desenli olanlar gömled dediğimiz şey shirt olur mu hiç.


MustafaBer743683

Hayir olamaz yapamadim


Dicle868769

kolay ama karışık haklısın erkantasci


Tolgailil

Gömlek dedi tişörtü verdi anlamadım.


BeyzaNur44-46

Benim gömleyim nerede?


AzraDnmez

Aha yanlış yapanlar Ağlayın


duo223353

T- shirt: Tişört Shirt: Gömlek Unutmayın;)


HayatNehir5

Yanlışlıkla ben gömleklerim yazmisim:'))))


EvwcJ

Sadece gömleklerim yazdım kabul etmedi


nisa652687

Bi turlu gecemedim


Namk283158

Aynısını dedim bu ne saçmalıktır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.