1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have lost the key."

"I have lost the key."

Fordítás:Elvesztettem a kulcsot.

February 24, 2014

6 hozzászólás


Konzol94

Elhagytam = elvesztettem UGYANAZ! THE SAME


dragonken07

elhagytam = i have left, elvesztettem = i have lost


gsziszi

Sajnos jelentéstől függően nincs igazad. Amennyiben elhagysz egy helyet, akkor valóban left, de ha egy tárgyat hagysz el (elveszítesz), akkor valóban lost


karak74

Most akkor kivel értesz egyet? Mert dragonken07 hsz-ére nyomtad a válaszodat, amiben azt írtad: "nincs igazad". De amit utána írtál, az meg pont, hogy mellette szól.


Panni729515

A névelőt a gyorsan kiejtett változatban "a"-nak lehet hallani, a lassú kiejtésben viszont "the"-nek. Ez az amúgy is megtépázott hitemben a névelők használata terén nagyon rosszul érint.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.