A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My father has a restaurant."

Fordítás:Az apámnak van egy étterme.

0
4 éve

5 hozzászólás


Nyuszedli

Itt miért kell az Az-t kitenni az elejére? Én úgy fordítottam, hogy apámnak van egy étterme, így meg mínusz egy élet...

0
Válasz4 éve

matevera

nekem is. Én is jelentettem.

0
Válasz4 éve

kertaip

Nekem is ez volt a hibám....

0
Válasz4 éve

BLacee
BLacee

Nekem is! Be is jelentettem! Ezt simán el kellene fogadni!

0
Válasz4 éve

evairenpinter

Ha a "my" névmás alá teszed az egeredet megmutatja, hogy a helyes fordítás "az én ...m": My father = Az apám = Az édesapám

0
Válasz3 éve