1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She sleeps easily."

"She sleeps easily."

Fordítás:Könnyen alszik.

February 24, 2014

17 hozzászólás


leslie1952

Ennek a mondatnak a helyes fordítása - szerintem - könnyen elalszik.


eminens2

Könnyen elalszik. El is fogadja. 2018.06.08.


tokarcsizoltan

de akkor annak fall asleep-nek kéne lennie.


Zsuzsizsuzso

Szerintem meg azt jelenti, hogy nyugodtan, pihentetően alszik. A magyarban ezt ilyen értelemben - könnyen alszik - nem használjuk. Jobb lenne valami más példa a könnyenre, valami evidensebb, pl. könnyen tanul, vagy felemel valamit.


KyraErdlyi

Szerintem teljesen igazad van. Ez, hogy könnyen alszik tényleg nem magyaros.


probbi

Én azt írtam, hogy -nyugodtan alszik- (tudom hogy az easily nem nyugodtant jelent) ami persze nem jó.


fectroll

Kiváló felismerés!


olmik

Akkor jól értem, hogy tudtad, hogy rosszat írsz, mégis csodálkozol, hogy nem fogadja el? Hmm


bschopper

Mit jelent az, hogy könnyen alszik? Nekem a jól/nyugodtan alszik magyarosabbnak tűnik.


fectroll

Magyarosabbnak tűnik, de nem azt jelenti. Nyugodtan - calmly


Marianna716591

Talán azt,hogy könnyű álma van.


sebaj_tobias

könnyen alszik. elfogadta. de mi a csudát jelenthet??


Krisbaudi

Miert a: Ö alszik könnyen, nem jo?


Imorth

I wouldn't say the sentence on the top with "könnyen". 'Könnyen alszik." sounds strange. Here are some better examples:
"Könnyen elalszik." - "She falls asleep easily." ;
"Sokat alszik." - "She sleeps a lot." -- I will answer using this ex.

The word order is wrong in your sentence. You can say "Ő sokat alszik." If you want to emphasise that he/she/it is the one who sleeps a lot. In general the pronoun "ő" is not compulsory, because the verb's conjugation shows the object is "ő".

"Ő könnyen elalszik." - "She (is the one who) falls asleep easily."
"Könnyen elalszik." - "She falls asleep easily."


iamoutofnames

szerintem azt mondjuk, jol alszik


Marianna716591

Jó volna tudni..könnyű álma van..vagy könnyen elalszik??


Adam1978

Fura ez a fordítás nekem is; amíg a mondat jelentése és megfelelő magyar fordítása nincs tisztázva, addig kiveszem inkább.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.