Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I hope they come with us."

Çeviri:Umarım onlar bizimle gelirler.

4 yıl önce

13 Yorum


alikcby

Hope umut expect ummak anlamında kullanılıyor bu cümle umut ediyorum olarak çevrilmeliydi

4 yıl önce

percy955

Hope' un fiil hali=ummak, isim hali= umut ve expect genellikle "beklemek" anlamındadır. Son olarak umut ediyorum ve umuyorum anlam olarak bir farklılık göstermiyor. **Not: İngilizcede bir kelimenin ; isim, fiil ve zarf hali olabilir.

1 yıl önce

Fikri762865

Onlarin bizimle gelecegine inaniyorum niye olmadi

2 yıl önce

xKelalakax

inaniyorum = i believe , i hope ümit ediyorum umuyorum gibi anlamlarda kullanılır.

2 yıl önce

amil72375

I hope = umarım,ben umuyorum vb. They come = onlar gelir,gelirler vb. With us =bizim ile,bizimle vb. Bunalrın toplamı şu cümledir "Umarım onlar bizimle gelirler" doğru cevap bu ve bu cümleye benzeyen (cümlenin anlamından çok uzaklaşmayan) cümlelerdir ;)

1 ay önce

escape16

Umut ile umit ayni cumleler kabul etmemesi ilginc geri bildirim yaptik bakalim

4 yıl önce

musti2702

Neden gelirler yerine gelir
yazınca kabul etmiyor

1 yıl önce

serkani

Umarım'ı kabul ediyor

10 ay önce

EldemAdras2

Umarım bizimle gelirler neden yanlış

9 ay önce

ASYA592314

bizimle beraber gelmelerini ümit ederim. diye doğru cevap yazdı bana "beraber" hangi kelimenin karşılığı ?

9 ay önce

Bar946473

Onlar umarım bizimle gelirler daha mantıklı değil mi?

8 ay önce

Abdlbaki13

umarim onlar bizimle gelir ingilizcesini Soylermisiniz

4 ay önce

baranetin4

Onlar bizimle gelirler umarim yazdim neden kabul etmedi acaba

3 ay önce