1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I hope they come with us."

"I hope they come with us."

Çeviri:Umarım onlar bizimle gelirler.

February 24, 2014

15 Yorum


alikcby

Hope umut expect ummak anlamında kullanılıyor bu cümle umut ediyorum olarak çevrilmeliydi


percy955

Hope' un fiil hali=ummak, isim hali= umut ve expect genellikle "beklemek" anlamındadır. Son olarak umut ediyorum ve umuyorum anlam olarak bir farklılık göstermiyor. **Not: İngilizcede bir kelimenin ; isim, fiil ve zarf hali olabilir.


Fikri762865

Onlarin bizimle gelecegine inaniyorum niye olmadi


xKelalakax

inaniyorum = i believe , i hope ümit ediyorum umuyorum gibi anlamlarda kullanılır.


xxzzzxz

I hope that they come with us neden degil


CevaBveremedi

I hope = umarım,ben umuyorum vb. They come = onlar gelir,gelirler vb. With us =bizim ile,bizimle vb. Bunalrın toplamı şu cümledir "Umarım onlar bizimle gelirler" doğru cevap bu ve bu cümleye benzeyen (cümlenin anlamından çok uzaklaşmayan) cümlelerdir ;)


escape16

Umut ile umit ayni cumleler kabul etmemesi ilginc geri bildirim yaptik bakalim


musti2702

Neden gelirler yerine gelir
yazınca kabul etmiyor


serkani

Umarım'ı kabul ediyor


EldemAdras2

Umarım bizimle gelirler neden yanlış


ASYA592314

bizimle beraber gelmelerini ümit ederim. diye doğru cevap yazdı bana "beraber" hangi kelimenin karşılığı ?


Bar946473

Onlar umarım bizimle gelirler daha mantıklı değil mi?


Abdlbaki13

umarim onlar bizimle gelir ingilizcesini Soylermisiniz


baranetin4

Onlar bizimle gelirler umarim yazdim neden kabul etmedi acaba


Tuba937024

Dilerim onlar bizimle gelir neden kabul edilmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.