1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I need to finish my work."

"I need to finish my work."

Fordítás:Be kell fejeznem a munkámat.

February 24, 2014

23 hozzászólás


Gy.B.

Nem gondoltam, hogy a kiejtés "fájni is" tud.


FromLimerick

:D ez jó, tetszett


nyusziagyar

"fájnis" - ezt biztos, hogy így kell ejteni?


LszlNagy3

Ha ráböksz a szóra, akkor helyesen ejti ki, egyébként nekem is bántotta a hallásom.


Munifex

Nem, ezt a szót ugyanúgy ejted, ahogy írod.


nagyenyed

kb. egy hónapja jelentettem, hogy rossz a kiejtés.


barnak01

továbbra is fájnis


RaczLevente

Ismet... a kell szot nem igazan erzi a program


agregnek

Munkámat írtam mert ott volt a "my"


TLaller

Be kell fejezni a munkámat. Miért nem jó?


Harga

Kinek kell befejezni a munkádat? Nekem kell befejeznem?


Radildi

azt írtam, be kell fejezzem ... Ezt nem fogadta el!


Szilvia_Czulak

Be kell fejeznem a munkám. - mi ebben a rossz?!


nyusziagyar

Semmi, jelentsd a hibát.


birkas.peti

My work...a munkám. Ilyenkor bezzeg nem számít mi van a szó előtt...


farkas85

"Nekem kell befejezni a munkámat" ?


nagyenyed

Ha magyarban a mondat elejére teszed a Nekem-et, akkor ki akarod hangsúlyozni. Ez angolul That is me who has to finish my work.


Harga

Vagy inkább: "It is me who has to finish my work."


isro5

Be kell a munkámat fejeznem forditas miert nem jo? Nem erzem a rossz szorendet a magyarban.


fesus.norb

Muszáj befejezni a munkámat - Miért nem jó?


JozsefSper

Darling Duolingo! Nonsence time wasting this whole system.! Good night Jo!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.