1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O yapımda olmak ister."

"O yapımda olmak ister."

Çeviri:He wants to be in production.

February 24, 2014

14 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

Hisar34

"in the production" neden yanlış?

December 21, 2014

DenizKama

Bu cümlede The kullanılmamış olmasına isyan edenlere müjdee!. Aslında bu cümle The kullanılarak da kurulabilir. Ancaak; Bu cümleyi söyleyen kişi belliki başka birinin fikrini aktarmaktadır. Eğer fikrini aktardığı kişinin kendisine söylemiş olduğu 'Yapım,üretim veyahut da imalat' işinin içeriğini tam olarak bilmiyor veya nasıl bir üretim işi olduğunu net olarak bilmiyorsa veya kısaca söyleyelim işin ne olduğunu anlamamış ise bu durumda Paşamız cümlesini The kullanmadan kurmak isteyecektir. İşte sözü söyleyenin bu tip bir maksatla The kullanmadan kurduğu cümleye yanlıştır diyemezsiniz. Sadece The yı kullanmayışının nedenini zihinsel olarak çok kısa sürede muhakemesini yaparak anlamak zorundasınız. Bu durum pratiğiniz arttıkça anlayabileceğiniz bir durum olup zamanla kafanızda yer edecektir. Konu üzerinde çalışırsanız daha hızlı ilerleme sağlayabilirsiniz.


cezayirli

Kesinlikle in the production olmalı


elifsati

Evet the yı niye kabul etmiyor?


candost2

Ayni soruyu ben de sormak istiyorum. The neden olmuyor?


ufukgenctu

Aynen ben de soruyorum. Belki belli bir yapımdan bahsediliyor. Ki cümlenin gelişinden de o anlaşılıyor zaten.


kedicim

her yerde the var burda neden yok:)


AkmCanSude

Burada ufak ama rahatsız eden bir "the" sorunu var galiba?


Moonwalker.

sizlere aynen katılıyorum. burda "THE" ya olacak ya olacak. it will happen or it will....


Kadir232622

Ben çok düşünülmemeli


tokyay1

The. Söyleyenin ve söylenen kişinin bahsi geçen konu bilgisinde kullanilir ornk the cat dedigimde ben ve soyledigim kisi bahsi gecen kediyi biliyorlardir hani şu bizim kedi varya anlami cikat


EypBerkera

Şuana kadar ki her cümlede 'she' yi baz alan program şuan neden 'he' yi baz aldı ?


Bahe324758

To be ile be arasindaki fark nedir?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.