Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O yapımda olmak ister."

Çeviri:He wants to be in production.

4 yıl önce

13 Yorum


Hisar34
Hisar34

"in the production" neden yanlış?

3 yıl önce

DenizKama

Bu cümlede The kullanılmamış olmasına isyan edenlere müjdee!. Aslında bu cümle The kullanılarak da kurulabilir. Ancaak; Bu cümleyi söyleyen kişi belliki başka birinin fikrini aktarmaktadır. Eğer fikrini aktardığı kişinin kendisine söylemiş olduğu 'Yapım,üretim veyahut da imalat' işinin içeriğini tam olarak bilmiyor veya nasıl bir üretim işi olduğunu net olarak bilmiyorsa veya kısaca söyleyelim işin ne olduğunu anlamamış ise bu durumda Paşamız cümlesini The kullanmadan kurmak isteyecektir. İşte sözü söyleyenin bu tip bir maksatla The kullanmadan kurduğu cümleye yanlıştır diyemezsiniz. Sadece The yı kullanmayışının nedenini zihinsel olarak çok kısa sürede muhakemesini yaparak anlamak zorundasınız. Bu durum pratiğiniz arttıkça anlayabileceğiniz bir durum olup zamanla kafanızda yer edecektir. Konu üzerinde çalışırsanız daha hızlı ilerleme sağlayabilirsiniz.

1 yıl önce

tuggcee27

Teşekkürler

1 yıl önce

cezayirli
cezayirli

Kesinlikle in the production olmalı

3 yıl önce

elifsati

Evet the yı niye kabul etmiyor?

3 yıl önce

candost2
candost2

Ayni soruyu ben de sormak istiyorum. The neden olmuyor?

2 yıl önce

ufukgenctu

Aynen ben de soruyorum. Belki belli bir yapımdan bahsediliyor. Ki cümlenin gelişinden de o anlaşılıyor zaten.

2 yıl önce

kedicim
kedicim

her yerde the var burda neden yok:)

2 yıl önce

Moonwalker.

sizlere aynen katılıyorum. burda "THE" ya olacak ya olacak. it will happen or it will....

2 yıl önce

Kadir232622

Ben çok düşünülmemeli

1 yıl önce

tokyay1

The. Söyleyenin ve söylenen kişinin bahsi geçen konu bilgisinde kullanilir ornk the cat dedigimde ben ve soyledigim kisi bahsi gecen kediyi biliyorlardir hani şu bizim kedi varya anlami cikat

1 yıl önce

EypBerkera

Şuana kadar ki her cümlede 'she' yi baz alan program şuan neden 'he' yi baz aldı ?

8 ay önce

Bahe324758

To be ile be arasindaki fark nedir?

1 ay önce