Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Це було великим провалом."

Переклад:It was a big failure.

1 рік тому

6 коментарів


tabakerka32

it was a great failure - почему это неправильно?

1 рік тому

vvfors
vvfors

і мені теж цікаво!

10 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Big, large, great. Коли доречно вживати кожне із цих слів?

Big vs Large

We are more likely to call a tall and thin building big than large.

Large is a bit more formal and stronger word than big and there are some cases we prefer large over big or vice versa. Large also emphasizes 'big in more than one dimensions' area / volume.

Large - трохи більш формальне і сильніше слово, ніж big.

Large також підкреслює, що "великий" більше, ніж у одному вимірі (площа, об'єм).

We need a larger cup. (Need more volume)

We need a bigger knife.(No volume emphasized)

I wear large size clothing. This is a large backyard. (big in length and width) I've never seen such a big bear. (No emphasis on the bear's volume / area)

Note:

We can also use great with tangible nouns, however, it means “wonderful / important”

Ми можемо також вживати great із реальними іменниками (які можна побачити або доторкнутися до них) у значенні "чудовий", "важливий".

President Abraham Lincoln was a great leader who sought peacefulness, .perhaps above all else. (Great means important) I bought a great car last week. (great means wonderful)

With intangible nouns (you cannot touch and see) we usually prefer great.

Із нереальними імениками (до яких не можна доторкнутися або побачити) ми звичайно віддаємо перевагу great.

There was a great amount of involvement for the charity walk. You really look great in that red dress. Egyptians showed great respect for the Pharaohs.

Розміщений вище матеріал взято тут:

http://www.grammarbank.com/big-large-great.html

Буде добре, якщо збережете це посилання, щоб при потребі звертатись до джерела інформації.

8 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Застереження до наведених вище правил.

Зверніть увагу на слова usually (звичайно), prefer (віддавати перевагу). На мою думку, такі слова свідчать, що ці правила допускають відхилення від них.

8 місяців тому

Yurii_V

Це всім цікаво. Крім модераторів...

8 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Застереження до наведених вище правил.

Зверніть увагу на слова usually (звичайно), prefer (віддавати перевагу). На мою думку, такі слова свідчать, що ці правила допускають відхилення від них.

8 місяців тому