1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We try to change."

"We try to change."

Fordítás:Próbálunk megváltozni.

February 24, 2014

26 hozzászólás


abreka

Mi próbálunk változni. Vagy Megpróbálunk változni. Csak az én szótáramban azonos jelentésű?


bufurc

Én is azt írtam, szerintem is jó.


keep2000

Én is, be is küldtem. Ti is?


bufurc

Nem voltam benne 100%


pityuci

Én is és beküldtem!


SaaraHh1

szerinte még mindig nem jó


berger.csaba

a megpróbálunk az inkább befejezett


LszlUgrai

Ha mar szõrszalhasogatunk, akkor igen :D A valtozasra törekvés az elsõ esetben folyamatos, míg a másodikban lehet egyszeri is. :)


barnak01

Sajnos szerintem igazad van


Reedn001

Én is ezt írtam.


puskaskati

Egyszerűen nem tudok túljutni ezen a leckén. Még a felén se nagyon.


EditMszros

Tudom, ez téged nem boldogít, de én is így vagyok ezzel a leckével :(


puskaskati

Egyszerűen nem tudok túljutni ezen a leckén. Még a felén se nagyon.


berger.csaba

Ha megkeresel a facebook-on, tudok segíteni :)


puskaskati

Köszönöm szépen, de már sikerült! De azért megkereslek, hátha legközelebb. :)


FerencSzendrei

igen, nagyon bosszantó hibái vannak


Orsi1026

Ez egy béta verzió ezt ne feledje senki! persze, hogy tele van hibával, és mi azért vagyunk, hogy jelentsük. a túloldalon meg azért, hogy javítsák. :)


ZoltnDiene

Köszi, tudjuk. :)


Bagyes

Régebben ezt írtam: Megpróbálunk változni. Akkor nem fogadta el mondván: Megpróbálunk változtatni. Most ezt írtam, nem fogadja el. Bejelentettem, nagyon mérgesen :-)


SztanaAnna

Ugyanígy jártam.


miskei

megpróbálunk változni. Ezt még ápr végén sem fogadja el, ez már d...


RozliaPl

Miért azt írták ki helyes megoldásnak: hogy " megpróbálunk mi megváltozni mi " Ennek így nincs értelme


Harga

Nekem így elfogadta: "Próbálunk változni."


Eszterlnc

Próbálunk váltani (mármint pénzt) - ez miben tér el angolul?


JanosGrenc

elég selejt hangfelvétel

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.