1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We try to change."

"We try to change."

Fordítás:Próbálunk megváltozni.

February 24, 2014

25 hozzászólás


abreka

Mi próbálunk változni. Vagy Megpróbálunk változni. Csak az én szótáramban azonos jelentésű?

February 24, 2014

bufurc

Én is azt írtam, szerintem is jó.

February 26, 2014

keep2000

Én is, be is küldtem. Ti is?

February 27, 2014

bufurc

Nem voltam benne 100%

February 27, 2014

pityuci

Én is és beküldtem!

March 5, 2014

bakaigy

dettó

March 13, 2014

SaaraHh1

szerinte még mindig nem jó

March 25, 2014

berger.csaba

a megpróbálunk az inkább befejezett

June 21, 2014

LszlUgrai

Ha mar szõrszalhasogatunk, akkor igen :D A valtozasra törekvés az elsõ esetben folyamatos, míg a másodikban lehet egyszeri is. :)

April 2, 2014

barnak01

Sajnos szerintem igazad van

April 24, 2014

Reedn001

Én is ezt írtam.

April 21, 2014

puskaskati

Egyszerűen nem tudok túljutni ezen a leckén. Még a felén se nagyon.

July 18, 2014

EditMszros

Tudom, ez téged nem boldogít, de én is így vagyok ezzel a leckével :(

November 27, 2014

puskaskati

Egyszerűen nem tudok túljutni ezen a leckén. Még a felén se nagyon.

July 18, 2014

berger.csaba

Ha megkeresel a facebook-on, tudok segíteni :)

July 18, 2014

puskaskati

Köszönöm szépen, de már sikerült! De azért megkereslek, hátha legközelebb. :)

July 19, 2014

FerencSzendrei

igen, nagyon bosszantó hibái vannak

March 23, 2014

Orsi1026

Ez egy béta verzió ezt ne feledje senki! persze, hogy tele van hibával, és mi azért vagyunk, hogy jelentsük. a túloldalon meg azért, hogy javítsák. :)

March 25, 2014

ZoltnDiene

Köszi, tudjuk. :)

May 13, 2014

Bagyes

Régebben ezt írtam: Megpróbálunk változni. Akkor nem fogadta el mondván: Megpróbálunk változtatni. Most ezt írtam, nem fogadja el. Bejelentettem, nagyon mérgesen :-)

April 11, 2014

SztanaAnna

Ugyanígy jártam.

August 1, 2014

miskei

megpróbálunk változni. Ezt még ápr végén sem fogadja el, ez már d...

April 25, 2014

RozliaPl

Miért azt írták ki helyes megoldásnak: hogy " megpróbálunk mi megváltozni mi " Ennek így nincs értelme

February 1, 2018

Harga

Nekem így elfogadta: "Próbálunk változni."

February 14, 2018

Eszterlnc

Próbálunk váltani (mármint pénzt) - ez miben tér el angolul?

August 12, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.