"It is important to help each other."

Fordítás:Fontos, hogy segítsünk egymásnak.

February 24, 2014

28 hozzászólás


palpet

Fontos egymásnak segíteni. - ezt nem fogadta el

February 25, 2014

R973

ha sok a hiba, a résztvevők elhagyják az oldalt. (I. conditional példa :-)

February 26, 2014

askat1951

Ezt azért nem hiszem.

July 10, 2014

kivancs77

hát igen, bizony nem fogadja el. :(

March 4, 2014

miskei

Nálam a "fontos segíteni egymásnak" is hibás szerinte, pedig a "segítsünk"-kel van inkább hiba

February 26, 2014

csilla69

szerintem is ez megfelelő válasz, így én is buktam egy szívet :(

February 26, 2014

sercsaba

így van, ez a pontos és nem fogadja el. Írok nekik.

March 9, 2014

EditMszros

Már elfogadja.

November 24, 2014

abreka

A mondat végére nem tettem pontot és nem fogadta el a válaszomat :(((((

February 24, 2014

puskaskati

Én még soha nem tettem.

July 16, 2014

P.Gabor

Biztos hogy azért nem fogadta el?

April 1, 2014

Gjanoshalmi

A pontot, vesszőt, kérdőjelet, felkiáltójelet nem használom még is elfogadja

November 25, 2015

budavari-takacs

Fontos hogy egymásnak segítsünk. Ez miért nem OK?

March 11, 2014

havai46

havai46; "fontos segíteni egymásnak", nem fogadta el. Ez a fejezet tele van hibával ! Háromszor tiltott, mert kitettem a személyes névmást, majd azért, mert nem tettem ki! úgy érzem, hogy ez inkább összezavar mindenkit semmint tanít, miközben egy igen dícséretes dolog az egész.

March 15, 2014

FerencSzendrei

fontos segíteni egymásnak....és szerinte nem jó :)

March 24, 2014

kispitypang

Miért nem jó:"fontos segíteni egymásnak"?!!!

March 24, 2014

sherx

Mert ez egy gép , és ezt a verziót még nem gépelték be a fiúk-lányok. Írj nekik és ha sor kerül rá, megteszik .

April 10, 2014

EditMszros

Már elfogadja. Ezért jó, ha jelentjük, de nem itt.

November 24, 2014

BernadettH1

Az a fontos nem jo?

April 14, 2014

nandor.nag

Fontos segíteni egymásnak - nem talált! Pedig jónak kellene lennie, legalább is itthon. Valóban nagyon "szőrös" szívűen működik a rendszer. Bizony, sokszor még káromlom is a készítőiket. Nem szép tőlem!

May 2, 2014

muzsa17

Ugyanaz a gondom, mint palpetnek. Legalább akkor fogadnák el, ha tényleg lehet főnévi igenévi jelentése is.

May 2, 2014

kazsuli

"fontos segíteni egymásnak" - jelentettem, hogy szíveskedjenek végre elfogadni /V.04./

May 4, 2014

meszgizi

nekem sem fogadta el

June 13, 2014

Edit52

Miért nem jó, hogy fontos segíteni egymásnak?

July 16, 2014

KozmaZsuzsanna

Segitsünk egymásnak fel lett cserélve es nem fogadta el....na ne màr

August 6, 2014

nemtom000

Az nem írta hogy fordítsuk ls ?!

October 20, 2014

19460912

Szóval! Az "important" jelenti,h.fontos és jelenti h. lényeges.Na már most akkor mind a két válasz jó,de a gép csak a "fontos"-at írja ki.Miért nem lehet a mák kifejtést is alá írni, mint egy másik helyes megoldást? Talán így valójában tanítana is a program és nem csak felbőszítené a tanulni vágyót.Vagy van más oka is a szűkmarkúságnak,

August 17, 2017

espontapon1

Miben más az,hogy" fontos segiteni egymásnak"?Ráadásul a "to help"=segiteni és nem segitsünk!

January 6, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.