"Itisimportanttohelpeachother."

Fordítás:Fontos, hogy segítsünk egymásnak.

4 éve

28 hozzászólás


palpet

Fontos egymásnak segíteni. - ezt nem fogadta el

4 éve

R973

ha sok a hiba, a résztvevők elhagyják az oldalt. (I. conditional példa :-)

4 éve

askat1951

Ezt azért nem hiszem.

4 éve

kivancs77

hát igen, bizony nem fogadja el. :(

4 éve

miskei
miskei

Nálam a "fontos segíteni egymásnak" is hibás szerinte, pedig a "segítsünk"-kel van inkább hiba

4 éve

csilla69

szerintem is ez megfelelő válasz, így én is buktam egy szívet :(

4 éve

sercsaba

így van, ez a pontos és nem fogadja el. Írok nekik.

4 éve

EditMszros

Már elfogadja.

4 éve

abreka

A mondat végére nem tettem pontot és nem fogadta el a válaszomat :(((((

4 éve

puskaskati

Én még soha nem tettem.

4 éve

P.Gabor

Biztos hogy azért nem fogadta el?

4 éve

Gjanoshalmi

A pontot, vesszőt, kérdőjelet, felkiáltójelet nem használom még is elfogadja

3 éve

budavari-takacs

Fontos hogy egymásnak segítsünk. Ez miért nem OK?

4 éve

havai46

havai46; "fontos segíteni egymásnak", nem fogadta el. Ez a fejezet tele van hibával ! Háromszor tiltott, mert kitettem a személyes névmást, majd azért, mert nem tettem ki! úgy érzem, hogy ez inkább összezavar mindenkit semmint tanít, miközben egy igen dícséretes dolog az egész.

4 éve

FerencSzendrei

fontos segíteni egymásnak....és szerinte nem jó :)

4 éve

kispitypang

Miért nem jó:"fontos segíteni egymásnak"?!!!

4 éve

sherx
sherx

Mert ez egy gép , és ezt a verziót még nem gépelték be a fiúk-lányok. Írj nekik és ha sor kerül rá, megteszik .

4 éve

EditMszros

Már elfogadja. Ezért jó, ha jelentjük, de nem itt.

4 éve

BernadettH1

Az a fontos nem jo?

4 éve

nandor.nag

Fontos segíteni egymásnak - nem talált! Pedig jónak kellene lennie, legalább is itthon. Valóban nagyon "szőrös" szívűen működik a rendszer. Bizony, sokszor még káromlom is a készítőiket. Nem szép tőlem!

4 éve

muzsa17

Ugyanaz a gondom, mint palpetnek. Legalább akkor fogadnák el, ha tényleg lehet főnévi igenévi jelentése is.

4 éve

kazsuli

"fontos segíteni egymásnak" - jelentettem, hogy szíveskedjenek végre elfogadni /V.04./

4 éve

meszgizi

nekem sem fogadta el

4 éve

Edit52

Miért nem jó, hogy fontos segíteni egymásnak?

4 éve

KozmaZsuzsanna

Segitsünk egymásnak fel lett cserélve es nem fogadta el....na ne màr

4 éve

nemtom000

Az nem írta hogy fordítsuk ls ?!

4 éve

19460912

Szóval! Az "important" jelenti,h.fontos és jelenti h. lényeges.Na már most akkor mind a két válasz jó,de a gép csak a "fontos"-at írja ki.Miért nem lehet a mák kifejtést is alá írni, mint egy másik helyes megoldást? Talán így valójában tanítana is a program és nem csak felbőszítené a tanulni vágyót.Vagy van más oka is a szűkmarkúságnak,

1 éve

espontapon1

Miben más az,hogy" fontos segiteni egymásnak"?Ráadásul a "to help"=segiteni és nem segitsünk!

11 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.