A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Crime does not pay."

Fordítás:A bűnözés nem kifizetődő.

0
4 éve

10 hozzászólás


evairenpinter

Ha a "bűnözés" szót választjuk, azzal a eleget is tettünk a kívánalomnak, mert abba valamennyi bűntett, bűncselekmény beleértendő, beleértődik.

1
Válasz2 éve

bufurc

"Crime does not pay" Ha valamiről ilyen általánosan beszélünk, akkor fordíthatjuk úgy hogy bűntettek, nem? A mondatot úgy fordítottam, hogy A bűntettek nem kifizetődőek- hibás lett. Ezt azért gondolom mert, a walking dead-et pl úgy fordíthatjuk hogy a sétáló/járó halottak. Ki mit gondol?

0
Válasz4 éve

Tombor0

"does not" : egyes szám 3. személy. Nem fordíthatod többesben

2
Válasz4 éve

csilla69

Igazad van..... Köszi én voltam figyelmetlen

0
Válasz4 éve

Gy.B.

Amikor az angol általánossgban beszél, akkor sokszor használ többes számot. (És nem használ névelőt hozzá)

Pl.: Apples are red.

Ezt fordíthatod egyes számnak is, azaz mondhatod, hogy az alma piros.

De ez visszafelé nem működik. Az egyes számú angol mondatot nem fordíthatod többes számú magyarra.

Illetve vagy egy eset...

I play tennis on Monday. (Ugyanaz, mint az I play tennis on Mondays) Hátfőnként teniszezni szoktam.

2
Válasz3 éve

csilla69

jelentetted?

0
Válasz4 éve

Ferenc.
Ferenc.

walking dead=zombi

0
Válasz3 éve

agravo

A "bűntett" jó de egyes számban van alany és állítmány is.

0
Válasz4 éve

peter.birk

Gondolhattam volna erre a fordításra.

0
Válasz4 éve

lulajudit

Ez mostmár nem az első fordítás amit nem fogad el és ugyan az amit be ad.elég érdekes

0
Válasz4 éve