1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They are on the same side."

"They are on the same side."

Fordítás:Ugyanazon az oldalon vannak.

February 24, 2014

4 hozzászólás


abreka

Egy oldalon vannak = Azonos oldalon vannak


tanker98

Ugyanazon oldalon vannak Szerintem igy is ertelmes


fortuna0728

Ugyanazon az állásponton vannak????? Esetleg.A "side"jelenthet álláspontot is


n.k.zsuzsa

Amikor egy irodában nagy az egyetértés valamiben, azt szokták mondogatni, hogy
"We are on the same page." = Teljesen egyetértünk / Ugyanarról beszélünk / Közös nevezőn vagyunk

Kicsit más a jelentése, mint amikor egy vagy több fél ugyanarra az oldalra áll. Az on the same page és az on the same side magyarul ugyanúgy hangzik, "ugyanazon az oldalon", de a két oldal (page és side) mégsem egészen ugyanaz. :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.