A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They are on the same side."

Fordítás:Ugyanazon az oldalon vannak.

4 éve

4 hozzászólás


abreka

Egy oldalon vannak = Azonos oldalon vannak

4 éve

tanker98

Ugyanazon oldalon vannak Szerintem igy is ertelmes

2 éve

Tacsika
Tacsika

"Egyforma oldalon vannak!?" -mondjuk egy vitában. Megoldásnak az "egy oldalon vannak" -ot mondja, ami akkor "a side" is lehetne! 11111 = mindegy, jelentettem!

2 éve

fortuna0728

Ugyanazon az állásponton vannak????? Esetleg.A "side"jelenthet álláspontot is

2 éve