1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the historical perio…

"What is the historical period?"

Çeviri:Tarihi dönem nedir?

February 24, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

Gurcankrba

Periyot neden kabul edilmesin ki donem ile ayni değil mi

April 23, 2014

hilalakkurt

aynı bence de

September 19, 2014

zentibet

Cevap tanımlamaları içerisinde yer alması gerekiyor.

September 11, 2015

CeyhunErsz

Tarihi dönemi nedir ile tarihi dönem aynı değil the konulmuş bu fark etmez mi

February 24, 2014

RahenMivse

evet bence de burada bir sorun var. daha önce "the" artikeline hep dikkat etmiştik. bilen biri cevaplarsa iyi olur.

April 1, 2014

NimetSerme

Periyod turkcede de var ama ya :(

February 27, 2014

halilhilmi

Tarihi periyot nedir cumlesi nasil yanlis olur.

December 9, 2014

mervanyalcindag

"the" dan dolayı ben cümleyi bir konuşmadan sonra, üstünde konuşulan şeyin "tarihi dönemi nedir?" diye bir soru gibi algılıyorum. the olmasaydı; "tarihi dönem nedir?" diyebilirdik ama "the" dan dolayı bence cümlenin anlamı komple değişiyor. yanılıyor muyum?

August 28, 2014

akilopanta

periyotu kabul etmiyor. halbuki Türkçe'ye girmiş bir kelime.

May 25, 2015

ShuRaiden

'tarihsel zaman aralığı ne ' neden kabul edilmedi

July 15, 2015

rasitsariyar

"Time period" zaman aralığı demek burada sadece period denmiş.

September 6, 2015

zentibet

Nasıl bir aksanı var kadının, hızlı tempo içerisinde söyledikleri anlaşılmıyor.

September 11, 2015

brahimSami

Moderatörler bazen burada turkce dersi de veriyorlar millete!! Tarihi dönem nedir? Cümlesi ne kadar ne kadar dogru??

July 23, 2014

TayfunAytar

hangi tarihi dönemdir? çevirisinde problem ne?

November 10, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.