1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the historical perio…

"What is the historical period?"

Çeviri:Tarihi dönem nedir?

February 24, 2014

13 Yorum


Gurcankrba

Periyot neden kabul edilmesin ki donem ile ayni değil mi


Bla808422

Değil çünkü periyot başka dönem başka


zentibet

Cevap tanımlamaları içerisinde yer alması gerekiyor.


CeyhunErsz

Tarihi dönemi nedir ile tarihi dönem aynı değil the konulmuş bu fark etmez mi


RahenMivse

evet bence de burada bir sorun var. daha önce "the" artikeline hep dikkat etmiştik. bilen biri cevaplarsa iyi olur.


Bla808422

Tarihi dönem nedir olacak


NimetSerme

Periyod turkcede de var ama ya :(


mervanyalcindag

"the" dan dolayı ben cümleyi bir konuşmadan sonra, üstünde konuşulan şeyin "tarihi dönemi nedir?" diye bir soru gibi algılıyorum. the olmasaydı; "tarihi dönem nedir?" diyebilirdik ama "the" dan dolayı bence cümlenin anlamı komple değişiyor. yanılıyor muyum?


halilhilmi

Tarihi periyot nedir cumlesi nasil yanlis olur.


Bla808422

Periyot diye saymıyor. Period yani Türkçesi dönem olacak'. (Tarihi dönem nedir )

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.